Subway® -ketju onnistuneesti mukana Nenäpäivä-kampanjassa

Subway® -ketju oli mukana tekemässä hyvää, kun valtakunnallinen Nenäpäivä-kampanja perinteisesti syksyllä valloitti katukuvan.

8.10.-11.11. Subway® -ravintoloissa Päivän Subi® olikin Nenäpäivän Subi®. Samalla jokaisesta myydystä Subi® -leivästä lahjoitettiin 10 senttiä Nenäpäiväkeräykseen, joten jokaisella ostolla asiakkaat olivat mukana kampanjassa ja tekemässä hyvää. Näiden lisäksi Subway® -ravintolan oman tiimin lahjoituspottiin oli mahdollista lahjoittaa tekstiviesteillä, sekä ravintoloiden omien tempausten kautta. Asiakkaat saivatkin ravintoloissa helpolla tavalla kertoa olevansa mukana tekemässä hyvää, kun oston mukana annettuja tarroja kerättiin näyttäviin julisteisiin.

”Olimme tänä vuonna ensi kertaa mukana Nenäpäivässä tekemässä hyvää hauskalla tavalla. Keräyksen myynneillä ja erilaisilla lahjoituksilla tuomamme potti kampanjamme loputtua oli yhteensä 12.094e. Tämä olikin meille ensikertalaisina hyvä tulos. Aikaisemmin hyväntekeväisyyskohteinamme on ollut pienempiä avustuskohteita, mutta koemme, että voimme tällä hetkellä omalla laajalla toiminnallamme ja maanlaajuisena ketjuna myös tehdä näkyvästi hyväntekeväisyyttä ja tuoda näkyvyyttä samalla Nenäpäivän koko kampanjoinnille. Haluamme kiittää asiakkaitamme ja jokaista tiimimme lahjoittajaa tuesta yhteiseen hyvään. Halusimme, että lahjoituksemme konkreettisesti menee hyvään tarkoitukseen – ja varmasti lahjoitetut varat käytetään apua tarvitsevien hyväksi. Näin halutaan varmistaa ja konkreettisesti nähdä lahjoitusten perillemeno,” kertoo Brand Manager Kurt Möller.

Subway® -ravintoloiden suosio perustuu valinnanvapauteen; asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Tämän maailmanlaajuisen franchising-ketjun ensimmäinen ravintola avattiin Suomessa Helsinkiin vuonna 2000. Tällä hetkellä Subway® -ravintoloita on maassamme yli 140. Tällä hetkellä Subway® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 42 800.

www.subway.fi

sähköposti: Kurt Möller, Brand Manager