SUBWAY® -KETJU TARJOAA UUDEN AAMIAISVAIHTOEHDON OULUSSA

SUBWAY® -ravintolaketju avasi Oulun Omenahotellin yhteyteen oman ravintolansa 17.10. Samalla Oulu sai jo neljännen SUBWAY® -ravintolan. Ravintola sijaitsee osoitteessa Pakkahuoneenkatu 22, Omenahotellin katutasossa. Kyseessä oli yrittäjä Markku Jyrkiäisen 14. SUBWAY® -ravintola.

”Uusi tuotteemme Oulussa, eli aamiaismenu on osoittautunut todella onnistuneeksi lanseeraukseksi. Sen myyntihän aloitetaan arkisin jo klo 07.30, ja ainakin ensimmäisten viikkojen aikana menekki on ollut odotetunlainen. Erilaisia aamiaissubeja on saatavilla neljällä eri täytevaihtoehdolla: Kananmuna & Juusto, Pekoni & Kananmuna & Juusto, Kinkku & Kananmuna & Juusto sekä Steak & Kananmuna & Juusto. Aamiaismenun myynti on alkanut hyvin ja asiakkaat ovat pikkuhiljaa löytäneet uuden aamupalamme. Olemme samalla huomanneet, että oululaiset ovat selvästi aamuihmisiä”, Jyrkiäinen kertoo.

”Maailmalla aamiaismenu on SUBWAY® -ravintoloissa yleisesti jo saatavilla, ja nyt aloitimmekin sen lanseeraamisen maassamme Oulusta. Omenahotellin katutasossa sijaitseva ravintolamme on tähän sijainniltaankin loistava paikka,” Maajohtaja Petteri Lehtimäki kertoo. Myös tämä Oulun ravintola toimii tutulla franchising-konseptilla, vaikka uutena tuotteena onkin testiluontoisesti lanseerattu aamiainen. Aamiaismenu on tarjolla klo 11 asti. Menu sisältää subi® -leivän lisäksi kahvin, tuoremehun ja jogurtin.

”Jotta yhä useampi pääsisi aamiaismenun makuun ja tottuisi tähän uuteen tarjontaamme, jaamme 12.12. ennen klo 11 asioiville asiakkaillemme ilmaisia aamupaloja. Tervetuloa herkuttelemaan”, kertoo Lehtimäki.

SUBWAY® -ravintoloiden suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä vastapaistettuun leipään. Ketjun tärkeimpänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään Suomessa nimellä subi®. SUBWAY® -ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: uusia ravintoloita on avattu ympäri Suomea ja tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on maassamme jo yli sata. SUBWAY® -ketju on maailman suurin ravintolaketju myymälöiden määrällä mitattuna. Tällä hetkellä

SUBWAY® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 38 000.

Katso video Oulun uudesta ravintolasta oheisesta linkistä: http://www.youtube.com/watch?v=otm_zJ0wVls&feature=youtu.be

Puh. 040-830 9476

Markku Jyrkiäinen, yrittäjä