SUBWAY® -KETJUN 99. RAVINTOLA SUOMESSA AVATTIIN TAMPEREEN KOSKIKESKUKSEEN

SUBWAY® -ravintolat lisääntyivät maassamme jälleen vauhdilla, kun Tampere sai yhdeksännen SUBWAY® -ravintolansa lokakuun lopussa. Ketjun uusin ravintola sijaitsee Koskikeskuksessa, osoitteessa Hatanpään valtatie 1.

SUBWAY® -ravintoloiden suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä vastapaistettuun leipään. Ketjun tärkeimpänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään Suomessa nimellä subi®. SUBWAY® -ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: uusia ravintoloita on avattu ympäri Suomea ja tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on maassamme jo 99. SUBWAY® -ketju on maailman suurin ravintolaketju myymälöiden määrällä mitattuna. Tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 37 500 liki sadassa maassa.

Maajohtaja Petteri Lehtimäkisähköposti: petteri.lehtimaki@subway.fi Yrittäjä Markku Jyrkiäinensähköposti: markku.jyrkiainen@subway.fi