SUBWAY® -RAVINTOLAKETJULTA KANSAINVÄLINEN KUNNIANOSOITUS HÄMEENLINNALAISELLE YRITTÄJÄLLE

Maailman suurin ravintolaketju SUBWAY® -ketju, on palkinnut suomalaisen yrittäjän San Franciscossa pidetyssä SUBWAY® Conventionissa. Hämeenlinnalainen SUBWAY® -yrittäjä Teppo Lindroos palkittiin ketjun parhaana yhden ravintolan yrittäjänä Pohjois-Euroopan alueella.

SUBWAY® -ketjun palkitsema Lindroos on saanut tunnustusta saavutuksistaan myynnin ja kannattavuuden lisäämisessä, saaden samalla erinomaisen arvioinnin koko toiminnastaan. Hänet palkittiin ketjun yli 4000 kansainvälisen franchise-yrittäjän joukosta. SUBWAY® ‑yrittäjänä Lindroos on toiminut esimerkillisesti kasvattaen myyntejä, ravintolan kannattavuutta sekä koko ketjun eteen tekemästään työstä markkinointitoimikunnan jäsenenä ja Suomen Subway Yrittäjien puheenjohtajana.

"Tämä on suuri kunnia, joka tekee myös samalla nöyräksi. On kuitenkin olemassa paljon hienoja, ahkeria franchising-yrittäjiä, joiden joukosta minut valittiin. Ravintolamme sijaitsee kuitenkin pienessä maassa ja kaupungissa kaukana pohjoisen Suomen Hämeenlinnassa. Pyrimme jatkuvasti kehittämään liiketoimintaamme hyvin koulutettujen työntekijöiden, kovan työn ja sitoutumisen avulla", sanoo Lindroos.

Työskenneltyään erilaisissa myyntiorganisaatioissa 8 vuotta, Lindroos päätti perustaa SUBWAY® -ravintolan vuonna 2007. Tänään hän omistaa Hämeenlinnan SUBWAY® -ravintolan, ja työllistää itsensä lisäksi 10 henkilöä. Lindroosin ravintola tukee nuoria taitoluistelijoita ja juniorijalkapalloa.

Franchising-yrittäjät kuten Teppo ovat sydän ja sielu SUBWAY® -perheellemme. Tiedämme että menestyksemme riippuu heidän liiketoiminnan huippuosaamisestaan ravintoloissa sekä joukkueensa motivoinnista tarjoamaan parhaan makuisia subeja asiakkaillemme. Olemme erittäin ylpeitä kovasta työstä ja vaivannäöstä, jonka tuhannet franchising-yrittäjät kaikkialla maailmassa tekevät - sekä miljoonista asiakkaita keitä he palvelevat ", sanoo Don Fertman, SUBWAY® -ravintolaketjun Chief Development Officer.

Yli 35 000 toimipistettä 98 maassa, mukaan lukien 89 ravintolaa ympäri Suomea, tekee SUBWAY® -ravintolaketjusta maailman suurimman. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Milfordissa, Connecticutissa, sekä aluetoimistot Amsterdamissa, Beirutissa, Brisbanessa, Miamissa ja Singaporessa. SUBWAY® -ketjun perustivat vuonna Fred DeLuca ja Dr. Peter Buck. Kumppanuus, joka jatkuu edelleen, merkitsi alkua merkittävälle matkalle - matkalle joka on mahdollistanut tuhansien yksilöiden menestymisen omassa liiketoiminnassaan.

www.subway.fi ja www.subway.com
facebook.com/ subway.suomi