SUBWAY® -ravintolat jatkavat yhteistyötään Jääkiekon SM-liigan kanssa entistä näkyvämmin

Vuodesta 2011 alkaen SUBWAY® -ravintolat on tunnettu Jääkiekon SM-liigan sponsorina. Tulevalla kaudella näkyvyys ja yhteistyö on vielä suurempaa.

Sponsoroinnin kautta SUBWAY® -ravintolat lähestyvät suomalaisia tukemalla heille tärkeää suomalaista jääkiekkoa. Suomea ei turhaan pidetä kiekkokansana; jääkiekko on Suomen pelatuin urheilulaji ja SM-liiga taas maan seuratuin sarja. Sopimus yhteistyöstä on 2+1 kautta.

”Olemme todellakin lähdössä ryminällä tähän kauteen. Oli myös ilo huomata, miten positiivisesti liigassa otettiin vastaan välillä villitkin ehdotuksemme näkyvyydestä. Tarkoituksemme on tukea täysillä suomalaista kiekkoilua ja tuoda sitä entistä näkyvämmin esille”, kertoo SUBWAY® -ketjun Brand Manager Kurt Möller. ”Haluamme olla vahvasti mukana urheilussa, sen kaikessa monimuotoisuudessaan, koska siinä kohtaavat brändilupauksemme niin ruokavalion merkityksen, kuin myös valinnanvapauden osalta. Siksi olemmekin urheilijoiden virallinen ravintola ympäri maailman”, Möller jatkaa.

SUBWAY® -ravintoloiden suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä vastapaistettuun leipään. Ketjun tärkeimpänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään Suomessa nimellä subi®. SUBWAY® -ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: uusia ravintoloita on avattu ympäri Suomea ja tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on maassamme jo yli 110. SUBWAY® -ketju on maailman suurin ravintolaketju myymälöiden määrällä mitattuna. Tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 40 000.

Kurt Möller, SUBWAY® Suomi, Brand Manager

sähköposti: kurt.moller@subway.fi, Puh. 040-543 8425