SUBWAY® -RAVINTOLAT LANSEERASI PERHEEN PIENIMMILLE OMAN ATERIAN

Subway® -ketju on tuonut valikoimiinsa Kids’ PakTM -lastenaterian. Tuote lanseerattiin näkyvästi 19.1.2015 Disneyn Big Hero 6 –elokuvan kutsuvieranäytöksen yhteydessä. Uusien Kids’ PakTM -lastenaterioiden ansiosta nyt perheen pienimmillekin löytyy maittava ja sopivan kokoinen vaihtoehto. Yksi Kids’ PakTM sisältää lasten Subi® -leivän (10 cm), Tropicana® -appelsiinimehun sekä Sun-Maid kivettömät rusinat. Big Hero 6-elokuvan lanseerauksen johdosta ateria sisältää myös kampanja-aiheisen laukun.

Kids’ Pak -lastenaterian myötä ravintolamme pystyvät palvelemaan entistäkin monipuolisemmin lapsia ja lapsiperheitä. He asioivat usein ensimmäistä kertaa ravintolassamme ja Subin tilaamisprosessi on todennäköisesti heille vieras. Otammekin nuoret asiakkaamme vastaan erityisen kärsivällisellä ja ystävällisellä asiakaspalvelulla. Pienemmätkin lapset haluavat vaikuttaa omaan ruokailuunsa, ja tällä aterialla saamme heillekin lisää vaihtoehtoja ja tuttua valinnanvapautta – vain pienemmässä kokoluokassa”, kertoo Development Agent Petteri Lehtimäki Kid’s PakTM -lastenateriasta

Aterian lanseeraus tulee näkymään elokuvateatterien lisäksi laajasti televisiossa sekä YouTubessa. ”Markkinoinnissa olemme halunneet tällä elokuvayhteistyöllä tuoda esiin valinnanvapauden koko perheen osalta. Koko perheen elokuvalla, sekä siihen liittyvillä TV-spoteilla tuomme julki olevamme vahvasti mukana urheilun lisäksi myös lasten kulttuurin ja viihteen puolella”, Lehtimäki jatkaa.

Subway® -ravintoloiden suosio perustuu valinnanvapauteen; asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Ensimmäinen ketjun ravintola avattiin vuonna 1965 Yhdysvalloissa, Bridgeportissa. Tämän maailmanlaajuisen franchising-ketjun ensimmäinen ravintola avattiin Suomessa Helsinkiin vuonna 2000. Tällä hetkellä Subway® -ravintoloita on maassamme yli 140 ja ympäri maailmaa yli 42 000. Suomen ensimmäinen autokaistallinen Subway® -ravintola avattiin kesällä 2014.

www.subway.fi

Petteri Lehtimäki, Development Agent