Suomen toinen Subway® -ketjun autokaista avattiin Jyväskylässä

Subway® -ravintoloiden määrä on ylittänyt maassamme jo reilusti yli 140 liikettä; uusin 144. ketjun ravintola avattiin Jyväskylään 1.12. Keljon Prisman yhteyteen avattu autokaistallinen Subway® -ravintola sijaitsee osoitteessa Kylmälahdentie 8.

”Autokaistalla toimitaan samoin kuin muutenkin Subway-ravintoloissa. Ainoastaan katsekontakti subin tekijän kanssa tekohetkellä puuttuu, ja asiakas saa subin jopa hieman tavanomaista linjastoa nopeammin. Tuttujen kävelykaistallisten ravintoloidemme lisäksi on hyvä lisä saada ketjulle lisää myös autokaistallisia ravintoloita. Koska meillä on jo kokemuksia tällaisen erilaisemman ravintolan avaamisesta, tiedämme tämän toimivan asiakkaitamme ajatellen loistavasti”, kertoo Development Agent Petteri Lehtimäki.

Keljon Subway® -ravintolan yrittäjänä toimii Kai Limingoja vaimonsa Hanna Rannon kanssa. ”Oli ilo nähdä, kuinka paljon avauspäivä keräsi väkeä ja asiakkaita paikalle. Onhan tämä Keski-Suomen ensimmäinen Subway-autokaista, joten oli mukavaa, että asiakkaat halusivat olla mukana tässä uniikisssa tapahtumassa ja ottivat positiivisesti tämän uuden autokaistan vastaan. Tästä on hyvä jatkaa, kun autokaista on saanut avauspäivän tulikasteensa”, kertoo Limingoja. Keljon ravintolan lisäksi Limingoja ja Ranto omistavat Jyväskylän Kauppakadun ja Palokan Subway® -ravintolat.

Subway® -ravintoloiden suosio perustuu valinnanvapauteen; asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Tämän maailmanlaajuisen franchising-ketjun ensimmäinen ravintola avattiin Suomessa Helsinkiin vuonna 2000. Tällä hetkellä Subway® -ravintoloita on maassamme yli 140. Tällä hetkellä Subway® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 42 800.

Lisätietoja: www.subway.fi

Kai Limingoja, yrittäjä