Turun Länsikeskukseen avattiin 5.11. SUBWAY® -ketjun uusin ravintola

SUBWAY® -ravintolat lisääntyivät maassamme jälleen, kun Turkuun avattiin 9. SUBWAY® -ravintola marraskuun alussa. Turun tuore SUBWAY® -ravintola sijaitsee Länsikeskuksessa, osoitteessa Asentajankatu 8.

Turun uuden SUBWAY® -ravintolan yrittäjänä toimii Catalin Ignat. Hänen omistuksessaan toimivat entuudestaan jo Turun Skanssin sekä Runosmäen SUBWAY® -ravintolat. ”Vaikka ravintoloiden avaaminen ja yrittäjänä toimiminen onkin jo tuttua, on mukava saada myös uusia alueita mukaan, niin kuin tässä tapauksessa Länsikeskus. Tänne on helppo pääsy niin omalla autolla kuin julkisilla kulkuvälineilläkin, joten asiakkaiksi odotetaan niin lapsiperheitä, ohikulkijoita kuin kaikkia muitakin alueella ostoksilla olevia,” Ignat kertoo.

“Aina ravintolaa avatessamme pohdimme sijaintia tarkoin. Tuoreen Turun ravintolan Länsikeskuksessa uskomme tuovan mukanaan myös täysin uusia asiakkaita ketjulle. Ravintolamme toiminta ja subit ovat monelle entuudestaan tuttuja, joten varmasti tuomme mukavan lisän alueen ravintolatarjontaan,” kommentoi maajohtaja Petteri Lehtimäki.

SUBWAY® -ravintoloiden suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä vastapaistettuun leipään. Ketjun tärkeimpänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään Suomessa nimellä subi®. SUBWAY® -ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: uusia ravintoloita on avattu ympäri Suomea ja tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on maassamme jo yli 110. SUBWAY® -ketju on maailman suurin ravintolaketju myymälöiden määrällä mitattuna. Tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 40 000.

Maajohtaja Petteri Lehtimäki

Yrittäjä Catalin Ignat