Tuusulan ensimmäinen Subway®-ketjun ravintola on avattu

Subway®-ravintolaketju kasvaa merkittävästi Suomessa. Tämä kasvu on näkynyt varsinkin loppuvuoden aikana avatuilla useilla uusilla ravintoloilla – sekä kokonaan uusilla paikkakunnilla. Tuusulaan avattiinkin joulukuun alussa kunnan ensimmäinen ketjun ravintola. Tuore ravintola sijaitsee Hyrylässä, osoitteessa Autoasemankatu 1.

Tuusulan uuden Subway®-ravintolan yrittäjänä toimii Mikko Santtila. Kyseessä on Santtilan ensimmäinen ketjun ravintola. ”Olen tyytyväinen, että voimme tarjota juuri Tuusulan alueen ihmisille ja yrityksille kansainvälisesti tunnetun Subway®-ravintolaketjun laadukkaita tuotteita. Odotamme asiakkaiksemme varsinkin lounasruokailijoita ympärillä olevista yrityksistä, sekä tietysti alueen opiskelijoille sekä asukkaille ravintola tuo maistuvan lisän”, kertoo Santtila.

Subway®-ravintoloiden suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä vastapaistettuun leipään. Ketjun tärkeimpänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään Suomessa nimellä Subi®. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000.

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt:

Petteri Lehtimäki, Development Agent