Valkeakoskelle avattiin 15.11. SUBWAY® -ketjun tuorein ravintola

SUBWAY® -ravintolat lisääntyivät maassamme jälleen vauhdilla, kun Valkeakoski sai ensimmäisen SUBWAY® -ravintolansa marraskuussa. Ketjun uusin ravintola sijaitsee Valkeakosken Torikeskuksessa, osoitteessa Hakalantie 1. Torikeskus sijaitsee aivan ydinkeskustassa, kauppatorin laidalla. Kyseessä on yrittäjäpariskunta Tarja ja Tomi Salon ensimmäinen SUBWAY® -ravintola.

Haluamme tarjota valkeakoskelaisille ystävällisen, nopean ja vaihtoehtoja tarjoavan ravintolan päivittäisiin ruokatarpeisiin. Uudelle paikkakunnalle on aina mukava tulla, ja toivommekin, että kaupunkilaiset ottavat meidät hyvin vastaan,” kommentoi maajohtaja Petteri Lehtimäki.

SUBWAY® -ravintoloiden suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä vastapaistettuun leipään. Ketjun tärkeimpänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään Suomessa nimellä subi®. SUBWAY® -ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: uusia ravintoloita on avattu ympäri Suomea ja tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on maassamme jo yli 100. SUBWAY® -ketju on maailman suurin ravintolaketju myymälöiden määrällä mitattuna. Tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 38 000.

Maajohtaja Petteri Lehtimäkisähköposti: petteri.lehtimaki@subway.fi Yrittäjä Tarja Salosähköposti: tarja.salo@subway.fi Yrittäjä Tomi Salosähköposti: tomi.salo@subway.fi

Avainsanat: