VUODEN FRANCHISINGYRITTÄJÄ TEPPO LINDROOS - SUBWAY® -RAVINTOLAT

SUBWAY® -ketju valitsi vuoden yrittäjäksi Hämeenlinnan SUBWAY® -ravintoloiden yrittäjän Teppo Lindroosiin. Työskenneltyään erilaisissa myyntiorganisaatioissa 8 vuotta, Lindroos päätti perustaa Hämeenlinnan ensimmäisen SUBWAY® -ravintolan vuonna 2007. SUBWAY® -yrittäjänä Lindroos on toiminut esimerkillisesti kasvattaen voimakkaasti ravintolansa myyntejä ja kannattavuutta. Lindroos saa tunnustusta myös koko ketjun eteen tekemästään työstä markkinointitoimikunnan jäsenenä, sekä Suomen SUBWAY® Yrittäjien (SSY) puheenjohtajana. SSY:n puheenjohtajana Lindroos on ollut pyyteettömästi auttamassa niin uusia kuin vanhojakin ketjun yrittäjiä toiminnan edistämisessä. Tämän työn ansiosta Lindroos on saavuttanut kunnioitetun aseman ketjun yrittäjien keskuudessa.

Teppo Lindroos avasi toisen SUBWAY® -ravintolansa Hämeenlinnan Tiiriöön vuoden 2011 joulukuussa. Tänä päivänä Lindroos työllistää kahdessa Hämeenlinnan SUBWAY® -ravintolassa itsensä lisäksi yhteensä 20 henkilöä. Lindroos pyrkii koko ajan kehittämään liiketoimintaansa hyvin koulutettujen työntekijöiden, kovan työn ja sitoutumisen kautta. Lisäksi Lindroosin ravintola tukee nuoria taitoluistelijoita ja juniorijalkapalloa.

Franny-palkinnon lisäksi Teppo Lindroos palkittiin SUBWAY® -ketjun toimesta vuonna 2011 merkittävällä Pohjois-Euroopan parhaan SUBWAY® -franchising-yrittäjän tittelillä heinäkuussa 2011 järjestetyssä kansainvälisessä Subway Conventionissa San Franciscossa, USA:ssa. Tunnustuksen perusteena olivat saavutukset myynnin ja kannattavuuden lisäämisessä, sekä erinomaiset arvioinnit koko toiminnasta. Lindroos valittiin palkinnon saajaksi 4000 kansainvälisen franchising-yrittäjän joukosta.

“Franchising-yrittäjät kuten Teppo ovat sydän ja sielu SUBWAY® -perheellemme. Tiedämme että menestyksemme riippuu heidän liiketoiminnan huippuosaamisestaan ravintoloissa sekä joukkueensa motivoinnista tarjoamaan parhaan makuisia subeja asiakkaillemme. Olemme erittäin ylpeitä kovasta työstä ja vaivannäöstä, jonka tuhannet franchising-yrittäjät kaikkialla maailmassa tekevät - sekä miljoonista asiakkaita keitä he palvelevat ", sanoo Don Fertman, SUBWAY® -ravintolaketjun Chief Development Officer.

Yli 36 000 toimipistettä 98 maassa, mukaan lukien 93 ravintolaa ympäri Suomea, tekee SUBWAY® -ravintolaketjusta maailman suurimman. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Milfordissa, Connecticutissa, sekä aluetoimistot Amsterdamissa, Beirutissa, Brisbanessa, Miamissa ja Singaporessa. SUBWAY® -ketjun perustivat vuonna Fred DeLuca ja Dr. Peter Buck. Kumppanuus, joka jatkuu edelleen, merkitsi alkua merkittävälle matkalle - matkalle joka on mahdollistanut tuhansien yksilöiden menestymisen omassa liiketoiminnassaan.

www.subway.fi ja www.subway.com

facebook.com/subway.suomi