ASUNTOMESSUJEN ENNAKKORETKI KUOPIOON 4.5.

Suomen Asuntomessut ja Kuopion kaupunki järjestävät toimituksille tiedotustilaisuuden ja ennakkoretken kesän 2010 asuntomessualueelle Kuopioon tiistaina 4.5.2010.

Kuopion Saaristokaupungissa sijaitseva asuinalue, jota kutsutaan Lehtoniemen Helmeksi, on nimensä mukaisesti oikea helmi; asumisen laatua ilmentävät tasokas rakentaminen, palvelujen ja harrastusmahdollisuuksien läheisyys sekä kaunis saaristomaisema. Lehtoniemen Helmen messualueelle rakentuu 34 omakotitaloa, yksi paritalo ja kaksi rivitaloa. Yleisölle avoimia kohteita on yhteensä 39. Kaikki messutalot sijoittuvat aivan Saimaan vesistöön kuuluvan Kallaveden rantaan tai rannan välittömään läheisyyteen. Lähes kaikista messutaloista avautuu näkymä järvimaisemaan. Kuopion keskustaan alueelta on noin kuusi kilometriä. Päivän ohjelmassa on tiedotustilaisuus sekä vapaata messualueeseen ja kohteisiin tutustumista. Ohjelma on kokonaisuudessaan tämän kutsun lopussa. Toimituksenne edustaja on lämpimästi tervetullut retkellemme Kuopioon. Toivomme sitovia ilmoittautumisia 29.4.2010 mennessä. Ilmoittautumiset ja mahdolliset erikoisruokavaliot sähköpostitse: suvi.pitkanen@kuopio.fi Lisätietoja messuista löydät verkkosivuiltamme www.asuntomessut.fi Ystävällisin terveisin, Nina Hyyppä viestintä- ja markkinointijohtaja Suomen Asuntomessut puh. 040 577 5790 Suvi Pitkänen tiedottaja Kuopion asuntomessutoimisto puh. 044 718 5329 ASUNTOMESSUJEN ENNAKKORETKI KUOPIOON 4.5.2010 OHJELMA Klo 9.00–10.00 Akreditoituminen Scandic-hotellin aulassa, infopakettien jako, aamukahvi ja aamiaismahdollisuus Klo 10.00–11.00 Tiedotustilaisuus Suomen Asuntomessujen toimitusjohtaja Pasi Heiskanen Kuopion kaupunginjohtaja Petteri Paronen Tanssiteatteri Minimi esittäytyy Klo 11.00–12.00 Lounas Scandic-hotellissa Lounaan jälkeen kuljetus tilausbussilla asuntomessualueelle Klo 12.20–16.00 Asuntomessualueeseen tutustuminen Klo 14.00 Kahvia, virvokkeita ja pientä purtavaa tarjolla messualueella sijaitsevassa messutoimistossa Klo 16.00 Tilaisuus päättyy. Bussi lähtee asuntomessualueelta Kuopion keskustaan