Asuntomessut ja MTV alkavat rakentaa uudenlaista markkinointiyhteistyötä

Suomen Asuntomessut ja MTV ovat solmineet yhteistyösopimuksen tämän vuoden Asuntomessujen markkinoinnista. Yhteistyösopimus sisältää myös option jatkosta.

Ensi kesän Asuntomessut järjestetään Vantaan Kivistössä. Asuntomessut ja MTV ovat luoneet yhteisen sisältökonseptin, jossa hyödynnetään Asuntomessujen monipuolista sisältötarjontaa.

“Asuntomessujen tehtävänä on parantaa asumisen laatua Suomessa yhteistyössä kumppanien kanssa edistämällä asumistietoutta ja alan osaamista. Tämä on tavoitteemme myös viestinnässämme. MTV on vahva kumppani, joka tuntee kuluttajat ja hallitsee monikanavaisen viestinnän. MTV myös osaa jalostaa ja tarjota kaikille kohderyhmille mielenkiintoista asumisen sisältöä laajasta asuntomessutarjonnasta viihdettä unohtamatta. Odotan siis innolla mitä kaikkea uutta voimme yhdessä tarjota kuluttajille tulevalla kesäkaudella,” sanoo yhteistyöstä Suomen Asuntomessujen toimitusjohtaja Pasi Heiskanen.

Asumisen ja sisustamisen trendit näkyvät ja kuuluvat kesällä esimerkiksi MTV3- ja AVA-kanavien ohjelmistossa, MTV Katsomossa sekä virallisella messuradiokanavalla Radio Novalla ja Nostalgialla. Myös MTV:n Suomi Areena-tapahtuma jalkautuu Asuntomessuille keskustelutilaisuudella tulevaisuuden asumisesta.

“Asuntomessujen tarjoama asumisen ja sisustamisen sisältökokonaisuus kiinnostaa yleisöjä laajasti ja on hienoa, että MTV:n kanavat kertovat siitä ensi kesänä”, kommentoi Asuntomessujen markkinointijohtaja Kari Salmi.

”Monipuolisella ja MTV:n eri kanavat kattavalla yhteistyökokonaisuudella pyrimme edistämään Suomen suurimman asumiseen ja sisustamiseen liittyvän tapahtuman kysyntää”, kertoo johtaja Jere Teutari MTV:ltä.

Lisätiedot:

Osuuskunta Suomen Asuntomessut, markkinointijohtaja Kari Salmi puh. 0400 350 021, kari.salmi@asuntomessut.fi

MTV, johtaja Jere Teutari, puh. 010 300 300, jere.teutari@mtv.fi

Avainsanat: