Ensi kesän Asuntomessut ja Loma-asuntomessut esittäytyvät Matka 2014 -messuilla

Asuntomessut ja Loma-asuntomessut ovat esillä Matka 2014 -messuilla. Asuntomessut Jyväskylässä -tapahtumaan voi tutustua Jyväskylän kaupungin osastolla 6k70 ja Loma-asuntomessut Kalajoella -tapahtumaan Kalajoen kaupungin osastolla 6m71. Suomen Asuntomessut järjestää yhdessä messuja isännöivien kaupunkien kanssa molemmille messuille omat tiedotustilaisuutensa torstaina Matka 2014 -messujen ammattilaispäivänä 16.1.2014.

Asuntomessut Jyväskylässä -tiedotustilaisuus klo 12.00

Toimituksenne edustaja on tervetullut Suomen Asuntomessujen ja Jyväskylän kaupungin järjestämään tiedotustilaisuuteen Helsingin Messukeskukseen Matka 2014 -messuille torstaina 16.1.2014 klo 12.00–13.00. Tiedotustilaisuus pidetään kokoustilassa 218, joka sijaitsee Messukeskuksen 2. kerroksessa. (Messuaukio 1, Helsinki. Ks. http://messukeskus.testure.fi/)

Tiedotustilaisuudessa kerrotaan Jyväskylän asuntomessualueen ajankohtaiset kuulumiset sekä esitellään uutta messusisältöä. Luvassa on myös katsaus Jyväskylän monipuoliseen tapahtuma- ja matkailutarjontaan Asuntomessujen aikana.

Tiedotustilaisuudessa puheenvuoron pitävät Suomen Asuntomessujen toimitusjohtaja Pasi Heiskanen, Jyväskylän kaupungin viestintäjohtaja Helinä Mäenpää sekä Asuntomessut Jyväskylässä 2014 -projektipäällikkö Anu Hakala.

Pyydämme ilmoittautumaan Asuntomessut Jyväskylässä 2014 -tiedotustilaisuuteen osoitteessa www.asuntomessut.fi/ilmoittautuminen 13.1.2014 mennessä.

Asuntomessut Jyväskylässä -tiedotustilaisuus

Aika: 16.1.2014 klo 12-13

Paikka: Matka 2014 -messut, kokoustila 218, Messukeskus 2. kerros, Messuaukio 1, Helsinki

Loma-asuntomessujen tiedotustilaisuus Kalajoen osastolla klo 13.00

Tervetuloa tutustumaan myös ensi kesän Loma-asuntomessut Kalajoella -tapahtuman sisältöön ennakkoon. Loma-asuntomessujen tiedotustilaisuus pidetään Kalajoen osastolla 6m71.

Kalajoki järjestää yhdessä Suomen Asuntomessujen kanssa 11. valtakunnalliset Loma-asuntomessut Kalajoen Hiekkasärkillä ensi kesänä 23.6-6.7.2014. Median edustajilla on mahdollisuus tutustua ainutlaatuiseen messualueeseen ja messujen sisältöön ennakkoon Matka 2014 -messuilla Kalajoen osastolla ja lisäksi kuulla kalajokista musiikkia ja nauttimaan suolapalaa torstaina heti Asuntomessujen tiedotustilaisuuden jälkeen klo 13.00. Paikalla on loma-asuntomessuväen ja Suomen Asuntomessujen edustajan lisäksi myös Kalajoen matkailun väkeä kertomassa alueen tarjoamista lomamahdollisuuksista.

Ilmoittautuminen tähän tilaisuuteen: projektisihteeri Minna Ruonala (etu.sukunimi@kalajoki.fi) tai puhelimitse 044 4691 224.

Loma-asuntomessut Kalajoella -tiedotustilaisuus

Aika: 16.1.2014 klo 13-14

Paikka: Matka 2014 –messut, Kalajoen osasto 6m71, Messuaukio 1, Helsinki

Toivotamme median edustajat lämpimästi tervetulleiksi molempiin tilaisuuksiin!

Huom! Median edustajien toivotaan akkreditoituvan Matkamessuille paikan päällä Messukeskuksen lehdistökeskuksessa (Eteläisen sisäänkäynnin yhteydessä, 2. kerroksessa). Lisätietoja Matkamessuille akkreditoitumisesta sekä median pysäköinnistä http://web.finnexpo.fi/Sites1/Matka/Media/Sivut/default.aspx

Lisätietoja tapahtumista verkossa www.asuntomessut.fi