Harri Tuomaala aloittaa Asuntomessujen toimitusjohtajana

Osuuskunta Suomen Asuntomessujen hallitus on nimittänyt Harri Tuomaalan Suomen Asuntomessujen uudeksi toimitusjohtajaksi. Tuomaala aloittaa tehtävässä 1. huhtikuuta 2016.

Harri Tuomaala (40) on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri. Tällä hetkellä hän toimii Energiayhtiö St1 Oy:n markkinointiviestinnän johtajana vastuualueinaan St1- ja Shell-markkinointiviestintä ja verkkokauppaliiketoiminta. Tuomaalalla on pitkäaikainen kokemus energia-alan tehtävistä ja St1 Oy:llä sekä ExxonMobililla hän on työskennellyt markkinoinnin johtotehtävissä vuodesta 2004.

- Tuomaalalla on vahva tausta alueellisista tapahtumista, toiminnan kehittämisestä sekä vakiintuneiden markkinoiden muuttumisesta ja vahvat näytöt markkinointiviestinnän alalta Suomessa, toteaa Osuuskunta Suomen Asuntomessujen hallituksen puheenjohtaja Erkka Valkila.

Pasi Heiskanen jättää tehtävänsä Asuntomessujen toimitusjohtajana 31. maaliskuuta.

- Asuntomessut on jo vuosikymmenien ajan säilyttänyt vetovoimansa sekä asemansa yhtenä suurimmista vuosittaisista tapahtumista. Kehitämme edelleen messutapahtumaa vastaamaan myös tulevaisuudessa niin kävijöiden kuin näytteilleasettajien, rakentajien ja kuntien odotuksia. Haluan myös kiittää Pasi Heiskasta sitoutumisesta sekä pitkäaikaisesta toiminnasta Suomen Asuntomessujen hyväksi, Erkka Valkila sanoo.

Suomen Asuntomessujen toimintaideana on parantaa asumisen laatua Suomessa yhteistyössä kumppanien kanssa edistämällä asumistietoutta ja alan osaamista sekä järjestämällä vuosittain Asunto- ja Loma-asuntomessuja.

Lisätiedot:

Suomen Asuntomessut, hallituksen puheenjohtaja Erkka Valkila, puh. 050 62050, erkka.valkila@valkila.fi

Harri Tuomaala, puh. 050 516 8424, harri.tuomaala@gmail.com

Avainsanat: