Huutokauppakeisari Aki Palsanmäki kauppaa messukohteen sisustuksen

Asuntomessuilla Seinäjoella järjestetään sunnuntaina 7. elokuuta klo 13.00 alkaen huutokauppa, jossa kaupataan kohteen 38, Kastelli Kaarna, sisustus. Huutokaupan pitäjäksi tulee itse huutokauppakeisari Aki Palsanmäki. Kohteen sisustussuunnittelija on Tea-Mariia Pyykönen ja huutokaupan järjestäjiä ovat Kastelli-talot Oy, Otavamedia Oy ja Osuuskunta Suomen Asuntomessut.

Huutokauppa järjestetään kohteen 38 pihamaalla.

- Tämä on ensimmäinen kerta, kun Asuntomessuilla huutokaupataan messukohteen koko sisustus. Nyt kannattaa tulla paikanpäälle näkemään ja kokemaan aito huutokaupan tunnelma sekä tietenkin huutamaan hienoja tuotteita, Suomen Asuntomessujen markkinointijohtaja Kari Salmi sanoo.

Messuvieraat voivat ostaa messuille kahden päivän lipun, jolla voi käydä Asuntomessuilla Seinäjoella kahtena haluamanaan päivänä. Kahden päivän lipun hinta on 37 euroa ja toisen päivän lippu tulee ostaa ensimmäisen käynnin yhteydessä.

- Näin messukohteisiin ja Kastelli Kaarnan sisustukseen on mahdollista tutustua etukäteen, minkä jälkeen voi tulla 7. elokuuta paikanpäälle itse huutokauppaa seuraamaan, Salmi sanoo.

Huudettavat tuotteet avautuvat ennakkohuutoja varten Asuntomessujen verkkosivuilla 29. kesäkuuta osoitteessa huutokauppa.asuntomessut.fi/. Ennakkohuutoja voi tehdä verkkosivuilla 29.6.2016 - 6.8.2016 klo 18.00 välisenä aikana.Netissä tehdyt ennakkohuudot ovat tekijäänsä sitovia. Pienin huuto on 5 euroa ja pienin korotus 5 euroa. Mikäli paikanpäällä ei tehdä nettihuudon ylittävää huutoa, nettihuuto voittaa.

Huudetun tuotteen maksu tapahtuu paikanpäällä käteisellä tai pankki- tai luottokortilla ennen tavaran luovuttamista. Ennakkohuutajan osalta maksu suoritetaan pankkisiirrolla, jolloin esinettä noudettaessa tulee esittää kuitti maksusta.

Tutustu tuotteisiin ja huutokaupan sääntöihin osoitteessa huutokauppa.asuntomessut.fi/

Lisätiedot:

Kari Salmi, markkinointijohtaja, Suomen Asuntomessut, puh. 0400 350 021, kari.salmi@asuntomessut.fi

Heikki Vuorenpää, kehitysjohtaja, Suomen Asuntomessut, puh. 050 531 6776, heikki.vuorenpaa@asuntomessut.fi

Avainsanat: