Ikkunanpesun maailmanmestaruudesta kilpaillaan viikonvaihteessa Laukaan asuntomessuilla Laukaan Asuntomessuilla järjestetään tulevana sunnuntaina 27.7. Ikkunanpesun maailmanmestaruuskilpailut. Kisassa arvioidaan puhdistusjälkeä ja pesutyyliä. Ensimmäiset ikkunanpesun MM-kilpailut järjestettiin vuosi sitten Kotkan asuntomessuilla. Kilpailuun on ollut ennakkoilmoittautumisen, mutta kilpailuun voi edelleen ilmoittautua messupaikalla. Kilpailujen järjestää haapajärveläinen Tiivituote Oy. Ikkunapesun MM-kilpailun alkuerät alkavat sunnuntaina kello 10.30. Loppukilpailu alkaa noin klo 16. Toimittajat ovat tervetulleita Laukaan asuntomessuille seuraamaan Ikkunanpesun MM-kilpailua. Lehdistön pysäköintialueelle ja messualueelle pääsee pressikortilla. Kilpailun tulokset ovat sunnuntaina kello 18 jälkeen internetissä osoitteissa www.asuntomessut.fi ja www.tiivi.com Lisätietoja Jukka Hyytiäinen viestintäpäällikkö, Suomen Asuntomessut p. 0400 420276 Tuomo Mäkinen kilpailun johtaja, Tiivituote Oy p. 0400 533 730 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/25/20030725BIT00090/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/25/20030725BIT00090/wkr0002.pdf