Kevätrieha tuo Asuntomessut lähemmäs kaupunkilaisia

Ensi kesän asuntomessualueella Harvoilanmäellä järjestetään koko perheen kevätrieha sunnuntaina 27.5. klo 11–15

Mukavaa yhdessäoloa perheen kanssa siivittävät kisat ja kilpailut, puuhapiha ja julkkisvieraat. Tapahtuman aikana vieraat pääsevät tutustumaan rajattuun alueeseen Iso-Harvoilantien ja Kaskikaarteen loppuun ja saavat tietoa itse päätapahtumasta, joka järjestetään heinä-elokuussa. Ensimmäisille 300:lle kevätriehaan saapuvalle vieraalle tarjotaan hernekeittoa.

Paljon ohjelmaa

Hämeenlinnan asuntomessutoimisto ja Lasten Liikunnan Tuki ry järjestävät yhdessä alueelle iloista tekemistä. Luvassa on muun muassa temppuratoja, jättitrampoliini, valokuvasuunnistusta ja frisbeegolf -heittokisa. Heittokisassa on mahdollisuus voittaa perhelippuja Aulangon kylpylään.

Lisäksi tapahtumassa arvotaan kaikkien osallistuneiden kesken lippuja asuntomessuille, ateria- ja kahvilippuja Kruununmyllyn ravintolaan ja pääpalkintona kahdeksankymmenen euron arvoinen illallispaketti Vanajanlinnaan.

Julkkisvieraita

Myös kiekkofaneille on luvassa makeaa mahan täydeltä, kun HPK:n pelaajat Jani Hassinen ja Juha-Pekka Loikas vierailevat tapahtumassa klo 12–14. Pelaajat osallistuvat tapahtumatorin aktiviteetteihin ja luonnollisesti jakavat nimikirjoituksia innokkaille faneille. Lapsilla on päivän aikana mahdollisuus tutustua paikan päällä olevaan VPK:n paloautoon ja viereiseltä Ruununmyllyn ratsastuskoululta paikalle laukkaa tapahtuman ajaksi kaksi hevosta, Juhannuskukka ja Söpyli. Tilaisuuden juontaa Ari Räsänen.

Alueella olevasta infopisteestä saa myös paljon hyödyllistä tietoa koskien tulevia asuntomessuja 13.7.–12.8.2007. Infopisteessä kysymyksiin vastaa Hämeenlinnan asuntomessutoimiston henkilökunta. Alueelle on hyvät kulkuyhteydet kävellen, polkupyörällä ja bussilla, joilla järjestäjät toivovatkin vieraiden tulevan tapahtumaan.

Tapahtumaan on vapaa pääsy.

Lisätietoja:

Leena Honkajuuri, tiedotussihteeri 040 868 2172