Kurun loma-asuntomessuilla jo yli 25 000 vierasta

Kurun loma-asuntomessuilla jo yli 25 000 vierasta Tämänvuotisten loma-asuntomessujen suosio on ollut edellisvuosia suurempaa. Kurussa pidettävät loma-asuntomessut ovat puolivälissä ja torstaina messuilla ylitettiin jo 25 000 kävijän raja. Viime päivinä päivittäiset kävijämäärät ovat olleet yli kolmentuhannen ja messujen yleisömäärä on näin kohoamassa huomattavasti edellisvuosien Savonlinnan ja Himoksen messuja korkeammaksi. Messujen 25 000. vieras oli Tero Lounas Kangasalta. Suomen Asuntomessujen toimitusjohtaja Esko Seppäsen mukaan Kurun suosio selittyy alueen erinomaisuudella ja hyvällä sijainnilla. Pieni Kurun kunta sijaitsee 50 kilometriä Tampereelta pohjoiseen. Myös tapahtuman markkinointi on Seppäsen mukaan onnistunut hyvin ja loma-asuntomessujen tunnettavuus on vuosi vuodelta kasvanut. Kurun messujen projektipäällikkö Martti Asunnan mukaan yleisöä on kiinnostanut monipuoliset ja onnistuneella tavalla luontoon sijoitetut lomarakennukset. - Yleisöltä saatu palaute on ollut erittäin positiivista. Alueen kauniit järvi- ja rantamaisemat ovat poikkeuksetta tehneet vaikutuksen kävijöihin. Käsitykseni mukaan myös näytteilleasettajien keskuudessa vallitsee hyvä messuhenki. Loma-asuntomessuilla on selvästi tekemisen meininki, Asunta iloitsee. - Myös tonttikauppa on Kurun messualuleele käynyt hyvin. Alueen viimeisen tontin myynnistä on sovittu tänään, iloitsee Asunta. Suomen Asuntomessujen ja Kurun kunnan järjestämät neljännet valtakunnalliset loma-asuntomessut ovat avoinna heinäkuun 6. päivään saakka joka päivä klo 10 - 18. Lisätietoja Loma-asuntomessut Kurussa Suomen Asuntomessut Tiedottaja Matleena Oksman Viestintäpäällikkö Jukka Hyytiäinen GSM 044 733 9303 GSM 0400 420 276 matleena.oksman@kuru.fi jukka.hyytiainen@asuntomessut.fi www.kuru.fi www.asuntomessut.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/26/20030626BIT00760/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/26/20030626BIT00760/wkr0002.pdf