Kurun loma-asuntomessut päättyvät sunnuntaina

Jo 50 000 kävijää Kurun loma-asuntomessut päättyvät sunnuntaina Sunnuntaina päättyvät Kurun loma-asuntomessut tulevat olemaan kaikkien aikojen vilkkaimmat. Eilen torstaina messuportista saapui 50 000. messuvieras. Näin loma-asuntomessujen tähänastinen kävijäennätys 57 000 vierasta Ähtärin vuoden 2000 messuilta rikkoutuu. Messujen järjestäjät Kurun kunta ja Suomen Asuntomessut ovat erittäin tyytyväisiä hyvin sujuneisiin messuihin. Kurun kunnanjohtaja Timo Saari on hyvin tyytyväinen sekä kävijämäärään että onnistuneisiin järjestelyihin. "Messut on ollut Kurulle kaikinpuolinen menestys. Olen todella iloinen siitä, että sekä messuvieraat että näytteilleasettajat ovat antaneet myönteistä palautetta", Timo Saari sanoo. Suomen Asuntomessujen toimitusjohtajan Esko Seppäsen mukaan myös Asuntomessujen kannalta Kurun messutapahtuma on ollut menestyksellinen "Menestystä pohjusti messujen onnistunut markkinointi ja messujen aikana on onnistuttu hyvin muun muassa vaikeissa liikennejärjestelyissä. Kurun messujen yleisö on kuljetettu busseilla messualueelle metsäteitä pitkin neljän kilometrin päässä olevalta parkkipaikalta", Esko Seppänen kertoo. Seppänen sanoo messujärjestelyissä olleen haasteita kireän rakentamisaikataulun osalta ja osin näytteilleasettajien hankinnassa. Nyt onnistuneiden messujen jälkeen seuraavia loma-asuntomessuja on helpompi markkinoida ja ensi kesän Hartolan messuihin kiinnostus on jo nyt hyvin suurta. Kurun loma-asuntomessut ovat avoinna vielä lauantaina ja sunnuntaina ä klo 10 - 18. Lisätietoja Kunnanjohtaja Timo Saari Toimitusjohtaja Esko Seppänen GSM 0500 731 481 GSM 050 661 63 timo.saari@kuru.fi esko.seppanen@asuntomessut.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/04/20030704BIT00370/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/04/20030704BIT00370/wkr0002.pdf