LAUKAAN ASUNTOMESSUILLA 50 000 VIERASTA

LAUKAAN ASUNTOMESSUILLA 50 000 VIERASTA Runsaan viikon avoinna olleet Laukaan asuntomessut ovat pitkästä hellejaksosta huolimatta koonneet jo yli 50 000 kävijää. Maanantaina iltapäivällä messuportista saapui messujen 50 000. vieras. Hän oli pieksänmäkeläinen toimistosihteeri Kaija Pelkonen, joka oli yhdessä miehensä Heikki Pelkosen kanssa saapui messuille. Osuuskunta Suomen Asuntomessujen toimitusjohtajan Esko Seppäsen mukaan messuilla on tähän mennessä käynyt kovista helteistä huolimatta vieraita kohtuullisen mukavasti. Messuhistorian perusteella messujen ensimmäinen viikko on tapahtuman hiljaisin ja päivittäinen kävijämäärä nousee loppua kohti. Laukaan asuntomessuilla on helteisinäkin päivinä käynyt 4-5000 vierasta. Laukaan asuntomessut ovat avoinna joka päivä elokuun 10.päivään saakka. Lisätietoja toimitusjohtaja Esko Seppänen p. 050 66163 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/21/20030721BIT00320/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/21/20030721BIT00320/wkr0002.pdf