Lehdistöpäivä ja tiedotustilaisuus Asuntomessuilla Jyväskylässä 10.7.2014

Suomen Asuntomessujen ja Jyväskylän kaupungin järjestämät Asuntomessut Jyväskylässä avataan yleisölle perjantaina 11.7.2014. Torstaina 10.7. messualue ja näyttelykohteet ovat avoinna vain medialle.

Toimituksenne edustajat ovat lämpimästi tervetulleita Asuntomessut Jyväskylässä -lehdistöpäivään torstaina 10.7.2014 klo 9–16.

Päivän aikataulu:

Klo 9                  Messuportit aukeavat medialle, toimittajien akkreditoituminen ja lehdistöpakettien jako tiedotustoimistossa

Klo 10–11         Tiedotustilaisuus messuravintolassa

Puheenvuorot:

• Kaupunginjohtaja Markku Andersson, Jyväskylän kaupunki
  • Toimitusjohtaja Pasi Heiskanen, Suomen Asuntomessut
  • Projektipäällikkö Anu Hakala, Jyväskylän kaupunki

Klo 11–12          Teemakierrokset halukkaille: aiheina talo- ja rakennustekniikka, keittiöt sekä pihat

Klo 11–16          Tutustuminen omatoimisesti messualueeseen ja asuntoihin

Tarjoamme toimittajille lounaan messuravintolassa päivän aikana.

Ilmoittautuminen

Toivomme ilmoittautumista lehdistöpäivään maanantaihin 7.7.2014 mennessä verkkolomakkeella www.asuntomessut.fi/ilmoittautuminen/media/jyvaskyla

Sisäänpääsy

Lehdistöpäivänä 10.7. ja messujen aikana 11.7.–10.8.2014 toimittajat ja valokuvaajat pääsevät alueelle esittämällä lehdistökortin messujen pääportilla. Mikäli tiedotusvälineen edustajalla ei ole virallista lehdistökorttia, toimitamme hänelle sisäänpääsyyn oikeuttavan Asuntomessujen lehdistökortin. Toivomme toimittajien akkreditoituvan tiedotustoimistossa, josta saa messuihin liittyvää lehdistömateriaalia.

Tiedotustoimisto

Lehdistöä palveleva tiedotustoimisto sijaitsee messualueen pääportin läheisyydessä samassa rakennuksessa messutoimiston kanssa. Toimistoon on opasteet messuportilta. Tiedotustoimiston puhelinnumero on 020 7437 720.

Saapuminen alueelle

Asuntomessualue sijaitsee noin 5 kilometriä Jyväskylän ydinkeskustasta itään. Lehdistöä pyydetään seuraamaan Asuntomessujen viitoitusta pääteiltä. Erillinen Press-viitoitus alkaa reitin poiketessa suurelle yleisölle suunnatusta pysäköintiviitoituksesta. Lähin navigaattoreiden tunnistama osoite on Kammintie 6, josta on viitoitus pysäköintialueelle.

Avajaiset 11.7.2014

Tervetuloa myös Asuntomessujen avajaisiin messuravintolaan perjantaina 11.7.2014 klo 10.30. Messut avaa jyväskyläläinen kansanedustaja Henna Virkkunen.

Lisätiedot verkossa:

www.asuntomessut.fi/jyvaskyla
www.asuntomessut.fi/lehdistomateriaali (mm. kuvapankki, kohdetiedot)
www.twitter.com/asuntomessut
www.facebook.com/asuntomessut
www.pinterest.com/asuntomessut

Kesäisin terveisin,

Kari Salmi                                                                   Anu Hakala
markkinointi- ja viestintäjohtaja                                 projektipäällikkö
Suomen Asuntomessut                                              Jyväskylän kaupunki

Lisätiedot:

Tiedottaja Paula Ukkonen, Jyväskylän kaupunki, paula.ukkonen@jkl.fi, p. 050 435 9557