Lehdistöpäivä ja tiedotustilaisuus Asuntomessuilla Kokkolassa 14.7.2011

Osuuskunta Suomen Asuntomessujen ja Kokkolan kaupungin yhdessä järjestämät Asuntomessut Kokkolassa avataan yleisölle perjantaina 15.7.2011. Edellisenä päivänä torstaina 14.7. messualue ja näyttelykohteet ovat avoinna vain medialle.

Toimituksenne edustajat ovat lämpimästi tervetulleita Asuntomessut Kokkolassa lehdistöpäivään perjantaina 14.7.2011 klo 10.00–16.00.

Päivän aikataulu:

9.00                     Messuportit aukeavat medialle, toimittajien akkreditoituminen ja lehdistöpakettien jako tiedotustoimistossa

10–11                 Tiedotustilaisuus messuravintolassa, messualueen keskusaukiolla

Puheenvuorot: Suomen Asuntomessujen toimitusjohtaja Pasi Heiskanen ja Kokkolan kaupunginjohtaja Antti Isotalus, projektipäällikkö Touko Rauma

11–12                 Teemakierrokset, aiheina talotekniikka, rakennustekniikka, energia ja pihat

11–16                 Tutustuminen omatoimisesti messualueeseen ja asuntoihin

Tarjoamme toimittajille lounaan messuravintolassa päivän aikana.

Ilmoittautuminen

Toivomme ilmoittautumista lehdistöpäivään perjantaihin 8.7.2011 mennessä verkkolomakkeella www.asuntomessut.fi/ilmoittautuminen/media/kokkola.

Messujen aikana 15.7.–14.8.2011 toimittajat ja valokuvaajat pääsevät alueelle esittämällä lehdistökortin messujen pääportilla. Mikäli tiedotusvälineen edustajalla ei ole virallista lehdistökorttia, toimitamme hänelle sisäänpääsyyn oikeuttavan Asuntomessujen lehdistökortin. Toivomme toimittajien akkreditoituvan tiedotustoimistossa, josta saa messuihin liittyvää lehdistömateriaalia.

Tiedotustoimisto

Lehdistöä palveleva Tiedotustoimisto sijaitsee messuportilta oikealle, kohdetta 20 vastapäätä olevassa rivitalossa. Tiedotustoimiston puhelinnumero on 020 7437 720, 12.7.–14.8.2011.

Tulo alueelle

Lehdistön pysäköintialue sijaitsee messujen pääportin välittömässä läheisyydessä Telkkäkujalla (ei katunumeroa). Pohjoisesta (Valtatie 8) messualueelle on 4,5 km ja etelästä 6 km. 13-tieltä messualueelle on 6,5 km. Messualueelle on Press-viitoitus kaikista suunnista. Erillinen Press-viitoitus alkaa reitin poiketessa suurelle yleisölle suunnatusta pysäköintiviitoituksesta.

Avajaiset 15.7.2011

Tervetuloa myös Asuntomessujen avajaisiin messualueen pienvenesatamaan perjantaina 15.7.2011 klo 10.30.

Lisätiedot verkossa:

www.asuntomessut.fi/kokkola

Kuvapankki: www.asuntomessut.fi/kokkola/kuvapankki/

Asuntomessujen kohdetiedot: www.asuntomessuopas.fi

Median extranet: www.asuntomessut.fi/media/extranet/

Kesäisin terveisin,

Kari Salmi                                                                   Touko Rauma

markkinointi- ja viestintäjohtaja                                   projektipäällikkö

Suomen Asuntomessut                                             Kokkolan kaupunki

puh. 0400 350 021                                                     puh. 044 78 09 233

kari.salmi@asuntomessut.fi                                     touko.rauma@kokkola.fi