Lehdistöpäivä ja tiedotustilaisuus Loma-asuntomessuilla Mäntyharjussa 21.6.2011

Osuuskunta Suomen Asuntomessujen ja Mäntyharjun kunnan yhdessä järjestämät Loma-asuntomessut Mäntyharjussa avataan yleisölle juhannuksen jälkeen maanantaina 27.6.2011. Juhannusta edeltävänä tiistaina 21.6. messualue ja näyttelykohteet ovat avoinna vain medialle.

Toimitustenne edustajat ovat lämpimästi tervetulleita Loma-asuntomessut Mäntyharjussa lehdistöpäivään tiistaina 21.6.2011 klo 10.00–16.00.

Päivän aikataulu:

9.00                     Messuportit aukeavat medialle, toimittajien akkreditoituminen ja lehdistöpakettien jako tiedotustoimistossa

10–11                 Tiedotustilaisuus messuravintolassa, messualueen keskusaukiolla

Puheenvuorot: Suomen Asuntomessujen toimitusjohtaja Pasi Heiskanen ja Mäntyharjun kunnanjohtaja Jussi Teittinen

11–16                 Tutustuminen omatoimisesti messualueeseen ja loma-asuntoihin

Tarjoamme toimittajille lounaan messuravintolassa päivän aikana.

Media on tervetullut osallistumaan Ekotehokas loma-asuminen -seminaariin Messuravintolassa klo 14–16.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautumiset lehdistöpäivään verkkolomakkeella osoitteessa www.asuntomessut.fi/ilmoittautuminen/media/mantyharju.

Messujen aikana 27.6.–10.7.2011 toimittajat ja valokuvaajat pääsevät alueelle esittämällä lehdistökortin messujen pääportilla. Mikäli tiedotusvälineen edustajalla ei ole virallista lehdistökorttia, toimitamme hänelle sisäänpääsyyn oikeuttavan kortin. Toivomme toimittajien akkreditoituvan tiedotustoimistossa, josta saa messuihin liittyvää lehdistömateriaalia.

Tiedotustoimisto

Lehdistöä palveleva Tiedotustoimisto sijaitsee messuportilta vasemmalla sijaitsevissa parakeissa. Tiedotustoimiston puhelinnumero on 0207 437 720, 21.6.–10.7.2011.

Tulo alueelle

Lehdistön pysäköintialue sijaitsee messujen pääportin välittömässä läheisyydessä, osoite Koskenniementie. Valtatie viideltä (VT 5) on messualueelle 2km, Vihantasalmen sillan jälkeen oikealle. Mäntyharjun keskustasta messualueelle on 10km Vihantasalmentietä pitkin. Messualueelle on Press-viitoitus kummastakin suunnasta. Tästä voi ladata messualueen kartan ja tästä alueen laajemman kartan.

Avajaiset 27.6.2011

Toimitukset ovat tervetulleita Loma-asuntomessujen avajaisiin messualueelle 27.6.2011 klo 10.30.

Ekotehokas loma-asuminen -seminaari

Lehdistöpäivänä kello 14–16 järjestetään kutsuvierasseminaari messualueen messuravintolassa. Media on tervetullut seminaariin ilman erillistä ilmoittautumista. Seminaarissa puhuvat mm. VTT:n Jyri Nieminen, Aalto-yliopiston Kimmo Lylykangas ja Aija Staffans, SYKE:n Erkki Santala ja Ympäristöministeriön Helena Säteri.

Lisätiedot verkossa:

www.asuntomessut.fi

www.loma-asuntomessut.fi

Kuvapankki: www.loma‐asuntomessut.fi/mediagalleria/kuvagalleria

Loma‐asuntomessujen kohdetiedot: www.asuntomessuopas.fi

Median extranet: www.asuntomessut.fi/media/extranet/

Ekotehokas loma-asuminen -seminaarin tiedote

Kesäisin terveisin,

Kari Salmi                                                                   Kristiina Makkonen

markkinointi- ja viestintäjohtaja                       tiedottaja

Suomen Asuntomessut                                       Mäntyharjun kunta