Loma-asuntomessut Lappeenrannassa 2012 -tiedotustilaisuus Matka 2012 -messuilla

Toimituksenne edustaja on tervetullut Suomen Asuntomessujen ja Lappeenrannan kaupungin järjestämään tiedotustilaisuuteen Messukeskukseen Matka 2012 -messuille torstaina 19.1.2012 klo 10.00–11.00,kokoustila 306, Messuaukio 1, Itä-Pasila, Helsinki. Kokoustila 306 löytyy messukeskuksen kolmannesta kerroksesta tästä karttalinkistä http://web.finnexpo.fi/Tilaesittely/tilaesittely.html.

Lappeenrannan Rauhan loma-asuntomessualueen rakennustalvi on kiivaimmillaan. Tiedotustilaisuus avaa vuoden alkuun ajankohtaiset kuulumiset messualueelta sekä kurkistaa tulevan kesän ainutlaatuiseen messusisältöön.

Tiedotustilaisuudessa puheenvuoron pitävät Suomen Asuntomessujen toimitusjohtaja Pasi Heiskanen ja Lappeenrannan apulaiskaupunginjohtaja Kari Korkiakoski.

Loma-asuntomessut Lappeenrannassa 2012 on esillä Matka 2012 -messuilla goSaimaa.comin osastolla 6m100.

Ilmoittaudu Loma-asuntomessujen tiedotustilaisuuteen 17.1.2012 mennessä www.asuntomessut.fi/content/ilmoittautuminen-lappeenranta

Huom! Median edustajia pyydetään akkreditoitumaan Matkamessuille paikan päällä Messukeskuksen lehdistökeskuksessa, 2. krs, Eteläiseltä sisäänkäynniltä sisään.

Lisätietoja Matkamessuille akreditoitumisesta sekä median pysäköinnistä: www.finnexpo.fi

Tervetuloa!

Pasi Heiskanen                                         Kari Korkiakoski