Median ennakkoretki Kokkolan asuntomessualueelle 4.5.2011

Suomen Asuntomessut ja Kokkolan kaupunki järjestävät toimituksille tiedotustilaisuuden ja ennakkoretken kesän 2011 asuntomessualueelle Kokkolaan keskiviikkona 4.5.2011. kello 11.15–17.00.

Ensi kesän Asuntomessut järjestetään Kokkolan Vanhansatamanlahden asuinalueella. Messualueelle valmistuu yhteensä 131 asuntoa, joista 40 tulee näyttelykohteiksi. Kohteista 30 on omakotitaloa, seitsemän kerrostaloasuntoa, kaksi rivitaloasuntoa ja yksi paritaloasunto. Messualueen poikkeuksellinen pyöreä muoto antaa alueelle kaavallisesti kauniin ilmeen.  Asuntojen sijoittelulla on pyritty takaamaan jokaiselle asunnolle oma suojaisa piha-alue ja mahdollisimman esteetön merinäkymä.

Kevään ennakkoretken ohjelmaan kuuluu tiedotustilaisuus ja lounas sekä tutustuminen ensi kesän messualueeseen ja iltapäiväkahvit messualueella.

Ennakkoretkellä on luvassa maistiaisia kesän Asuntomessujen uniikista sisustuskonseptista, jossa taiteilija Kaj Stenvallin tunnettujen ankkamaalausten tunnelmat, värit, sommittelut ja tilanteet heräävät henkiin Talo Kaj Stenvallin sisustuksessa. Maria Kivijärven suunnittelemasta koko talon kattavasta sisustuksesta on ennakkoretkellä valmiina kaksi huonetta.

Toimituksenne edustaja on lämpimästi tervetullut ennakkoretkelle Kokkolaan!

Toivomme ilmoittautumisia tiistaihin 26.4. mennessä tiedottaja Nelli Korvelle nelli.korpi@asuntomessut.fi. Ilmoitathan samalla mahdollisesta erikoisruokavaliosta.

Lisätietoja messuista saa verkosta www.asuntomessut.fi/kokkola ja sekä markkinointi- ja viestintäjohtaja Kari Salmelta (kari.salmi@asuntomessut.fi, 0400 350 021) ja projektipäällikkö Touko Raumalta (touko.rauma@kokkola.fi, 044 7809 233).

Kari Salmi                                                 Touko Rauma

markkinointi- ja viestintäjohtaja              projektipäällikkö

Suomen Asuntomessut                             Kokkolan kaupunki

OHJELMA:

Klo 11.15–11.30 Akkreditoituminen Kaupungintalon aulassa ja median infopakettien jako, osoite Kauppatori 5

Klo 11.30–12.30 Tiedotustilaisuus + kahvit Kokkolasalissa, Kaupungintalolla

-       Suomen Asuntomessujen toimitusjohtaja Pasi Heiskanen