OULUN ASUNTOMESSUJEN PARAS SISUSTUS -ÄÄNESTYKSEN VOITTI KERROSTALOKOHDE

Suomen Asuntomessujen ja Deko -lehden järjestämässä Paras sisustus äänestyskilpailussa menestyivät kerrostaloasunnot ja persoonalliset, asukaslähtöisesti suunnitellut kohteet. Kilpailu järjestettiin asuntomessuilla ensimmäistä kertaa. Kävijöillä oli mahdollisuus äänestää tekstiviestillä tai postikortilla. Ääniä annettiin yli 2000.

Ylivoimaiseksi voittajaksi äänestettiin messukohde nro 7 Asunto-osakeyhtiö Oulun Reimari, jonka sisustuksen on suunnitellut sisustussuunnittelija Sirkka-Liisa Murtovaara. Modernin ja valoisan 100 m²:n kerrostalokohteen aasialaishenkisen sisustuksen suunnittelussa oli käytetty feng shui -oppeja. Asunnossa on hyvin levollinen tunnelma, lämminhenkinen väritys ja toimivat säilytysratkaisut. Kohde sai 17,7 % äänistä. Toiseksi eniten ääniä annettiin omakotitalokohteen 41, Rantapääskyn sisustukselle. Kohteen sisusti suunnittelija Mirkka Stenmark ja näytteilleasettajana toimi Lappli-Talot. Kolmannekseksi sijoittui kohde 10, asunto-osakeyhtiö Oulun Isomasto. Kerrostalohuoneiston (87 m²) sisustuksen suunnittelivat Hanna Melanen ja Susanna Rintamäki, näytteilleasettajana oli Rakennus Hanka Oy. Kohteisiin voi tutustua verkossa osoitteessa www.asuntomessuopas.fi. , äänten jakautumisen kohteittain löydät osoitteesta www.dekolehti.fi. Valokuvia lehdistön käyttöön löytyy kuvapalvelusta http://asuntomessut.valokuvia.fi Asuntomessuilla messukävijöillä oli mahdollisuus äänestää myös mieluista taloa. Paras talo –äänestyksen tulokset julkaistaan Oulussa tiistaina 27.9.2005. Lisätietoja: Deko / päätoimittaja Heidi Laaksonen, puh. (09) 156 6382 Suomen Asuntomessut / viestintäpäällikkö Tiina Miettinen, puh. 0400 420 276