PÄÄSYLIPPUJA ASUNTOMESSUILLE HÄMEENLINNAAN NYT SUORAAN R-KIOSKEILTA

Suomen Asuntomessut kokeilee ensimmäisten joukossa Lippupalvelun uutta palvelua

Suomen Asuntomessut ja Lippupalvelu ovat sopineet yhdessä Suomessa uudesta lipunmyyntitavasta. Asuntomessulippuja voi nyt ostaa ilman etukäteistilausta suoraan R-kioskeilta. Myös Lippupalvelun totutut lipunmyyntikanavat verkko- ja puhelinpalvelu sekä lippukaupat ovat käytössä. Lippuja myydään lisäksi perinteiseen tapaan messuportilla.

Tiedote 25.6.2007
Vapaasti julkaistavissa

Asuntomessuille Hämeenlinnaan voi ostaa pääsylipun hyvissä ajoin ennen messuja. Suomen Asuntomessujen ja Lippupalvelun viime vuonna alkanut yhteistyö jatkuu myös tänä kesänä. Lippupalvelun kautta voi ostaa kaikkia asuntomessuilla myynnissä olevia lipputyyppejä perhelipusta pysäköintilippuun.

– Toimimme mielellämme yhteistyössä Lippupalvelun kanssa, onhan Lippupalvelulla yli 60 vuoden kokemus lipunvälitystoiminnasta Suomessa, ja alansa markkinajohtajana se tarjoaa laajan jakeluverkoston. Haluamme palvella messukävijää parhaalla mahdollisella tavalla, toteaa Suomen Asuntomessujen toimitusjohtaja Pasi Heiskanen.

Lippupalvelun kautta lippuja voi ostaa kätevästi verkkokaupasta, puhelinpalvelusta, täyden palvelun lippukaupoista sekä noutaa lähimmästä R-kioskista. Tähän asti lippu on pitänyt tilata ennen R-kioskilta noutoa, mutta nyt ostotapahtuma on mahdollista vaikkapa hetken mielenjohteesta. Mitään ennakkoyhteydenottoa ei siis vaadita.

– Asuntomessujen lipunmyynti on meille merkittävä yhteistyö. Lippupalvelun kattava verkosto tavoittaa jokaisen suomalaisen samalla, kun Asuntomessujen näkyvyys kaikessa vapaa-ajan tarjonnassa kasvaa. Vapaa-ajan kirjo perinteisistä tapahtumista kuten kulttuuri- ja urheilutapahtumista tällaisiin suurta yleisöä kiinnostaviin messutapahtumiin kasvaa, ja Lippupalvelu haluaa olla vahvasti mukana kaikessa vapaa-ajan toiminnassa. Meille elämysten välittäminen on keskeinen työ ja kunnia, kuvailee Lippupalvelun toimitusjohtaja Kimmo Rannisto.

Suomen suurin maksullinen kesätapahtuma Asuntomessut kerää vuosittain laajasti kävijöitä ympäri Suomen. R-Kioskien kattava verkosto on omiaan palvelemaan näin laajalle levittäytynyttä asiakaskuntaa.
– Noin 720 R-kioskia eri puolilla Suomea takaavat varmasti hyvän mahdollisuuden tavoittaa kaikki asuntomessuista kiinnostuneet suomalaiset, kertoo R-Kioskin markkinointijohtaja Hannu Ala-aho.

Lippuja myynnissä myös viimevuotiseen tapaan

Pääsylippuja Asuntomessuille Hämeenlinnaan voi ostaa myös viimevuotiseen tapaan Lippupalvelun lippukaupoista, puhelinpalvelusta tai verkkokaupasta www.lippupalvelu.fi . Lippupalvelun puhelinpalvelu palvelee numerossa 0600-10-800 (1,50€/min +pvm) tai 0600-10-020 (5€/puhelu + pvm).

Uudet ja entistä joustavammat lipunmyyntitavat eivät tarkoita sitä, että perinteistä lipunmyyntiä messuportilta oltaisiin poistamassa.
– Lipunmyynti toimii messuportilla totuttuun tapaan. Haluamme tarjota uusia lipunmyyntivaihtoehtoja sekä tehdä tapahtumasta mahdollisimman sujuvan, kertoo Pasi Heiskanen.
Lippujen hinnat ovat samat kuin viime vuoden asuntomessutapahtumassa.

Liput Asuntomessuilla Hämeenlinnassa:
Aikuiset 15 €
Lapset (7-15 v.) 12 €
0-6-vuotiaat lapset maksutta vanhempiensa seurassa
Perhelippu (kaksi aikuista ja 7-15 v. lapset) 30 €
Ryhmälippu 12 €/hlö. Edellyttää vähintään 15 henkilön samanaikaista saapumista messuille ja mielellään ennakkoilmoittautumista.
Erityisryhmät 12 €, invalidit, eläkeläiset (Kela-kortti), varusmiehet ja opiskelijat (opiskelijakortti)
Kahden päivän lippu 27 €
Lunastettava ensimmäisen päivän aikana.
Pysäköintimaksut (sisältää bussikuljetuksen pysäköintialueelta)
Lippu kassalta 7 €
Lippu paikoitusalueelta 9 €