Tehtaile hyvää lapsille – Kotitehdas.fi ja Iskelmä hyväntekeväisyyskampanjaan

Suomen Asuntomessujen verkkopalvelu Kotitehdas.fi ja Iskelmä-radio haastavat niin iskelmätähdet kuin mattimeikäläiset hyväntekeväisyyskampanjan myötä tekemään kohde-esittelyitä Kotitehtaaseen.

Kampanjaan voi osallistua Kotitehdas.fi-verkkopalvelussa rekisteröitymällä käyttäjäksi ja tekemällä kohde-esittelyn esimerkiksi omasta remonttikohteesta, entisöidystä huonekalusta, vanhasta mummonmökistä tai modernista sisustuksesta. Jokaisesta 1.9.–18.10.2009 välillä tehdystä uudesta kohde-esittelystä Kotitehdas.fi lahjoittaa viisi euroa Lastenklinikoiden Kummeille. Lahjoitettava summa on enintään 30 000 euroa. – Tämä on siinä mielessä erilainen hyväntekeväisyyskampanja, että osallistuakseen ei tarvitse itse panostaa rahallisesti ollenkaan. Kohde-esittelyn tekeminen on lisäksi palkitsevaa, koska sen kautta saa palautetta muilta käyttäjiltä ja voi jakaa omia kokemuksiaan asumiseen liittyvissä asioissa, innostaa Kotitehdas.fi:n toimitusjohtaja Kimi Vainio. Rakentajan, remontoijan ja sisustajan verkkoyhteisö Kotitehdas.fi:ssä voi kohde-esittelyiden lisäksi tutustua monenlaisiin sisustustuotteisiin, tehdä leikekirjaa, lukea ajankohtaisia artikkeleita ja blogikirjoituksia asuntomessuilta. Iskelmätähdet mukana kampanjassa Iskelmä-radio on mukana kampanjassa haastamalla iskelmätähtiä ja kuulijoita tekemään omia kohde-esittelyitä Kotitehtaaseen ja sitä kautta tukemaan lapsia. Iskelmätähdet haastavat uusia kotitehtailijoita kampanjaan viikoittain Iskelmän keskipäivän haastatteluohjelmassa. – Iskelmän perheelliset kuulijat ovat kiinnostuneita hyväntekeväisyydestä ja lasten terveydestä, joten niiden yhdistäminen ohjelmatarjontaan on luonnollista. Kuulijoita kiinnostaa varmasti myös iskelmätähtien hyväntekeväisyyskampanjointi, mikä saattaa olla uutta heillekin, miettii Iskelmän asiakkuusjohtaja Johanna Hirn. Kampanja huipentuu lokakuun lopussa Iskelmän Aamuvirkkula-ohjelmassa, jossa keräyspotti luovutetaan Lastenklinikoiden Kummit ry:lle. Kummien toiminnanjohtaja Maria Ekrothin mukaan on hienoa, että Kotitehtaalla ja Iskelmällä on halua auttaa sairaita lapsia. – Riippuen hyväntekeväisyyskampanjan lopputuloksesta, varoilla hankitaan joko hoitolaitteita tai psykiatrista hoitoa lapsille, Ekroth lupaa. Lisätietoja: toimitusjohtaja Kimi Vainio, Kotitehdas.fi, puh. 050 4000 660 asiakkuusjohtaja Johanna Hirn, Iskelmä-radio/SBS Media, puh. 020 747 4074