Yle näkyy ja kuuluu asuntomessuilla

Yleisradio Oy ja Osuuskunta Suomen Asuntomessut ovat sopineet kolmen vuoden yhteistyöstä, joka koskee vuosien 2010–2012 asuntomessutapahtumia. Osapuolten yhteinen tarkoitus on laajentaa suomalaisten kiinnostusta asumiseen ja asumisen laatuun. – Asuntomessut on Suomen suurin ja sisällöltään laajin asumisen, rakentamisen, sisustamisen ja remontoinnin tapahtuma. Uskon, että Yle-yhteistyön ansiosta jokaisella suomalaisella tulee olemaan entistä paremmat mahdollisuudet päivittää asumiseen liittyvää tietouttaan, kertoo Suomen Asuntomessujen kaupallinen johtaja Kari Salmi. – Yle on käsitellyt ohjelmissaan ennenkin laajasti asumiseen, rakentamiseen ja remontoimiseen liittyviä asioita. Nyt Yle on mukana siellä, missä kokoontuu vuosittain laaja joukko aihepiiristä kiinnostuneita ihmisiä, Ylen ohjelmapäällikkö Timo Säynätkari sanoo. Esimerkki tulevasta ohjelmatarjonnasta on Kuopion asuntomessuilta radioitava Asumisen ilta -teemalähetys, joka kuullaan tiistaina 20. heinäkuuta YLE Radio Suomessa. Ylen radiokanavat kuuluvat vastavuoroisesti messualueella. Lisätietoja: Ylen ohjelmapäällikkö Timo Säynätkari, puh. 0400 573 920 Suomen Asuntomessujen kaupallinen johtaja Kari Salmi, puh. 0400 350 021