CLUB ONE VISA MARKKINOILLE ELOKUUSSA 2008

Tallink Silja Oy ja Hypo tuovat yhdessä markkinoille vuosimaksuttoman ja vuosikorkokustannuksiltaan tutkitusti yhden Suomen edullisimmista Visa -maksuaikakorteista valinnaisella luottolimiitillä. Club One Visa kuuluu Hypo Visa korttiperheeseen ja nauttii sen mukaisista ominaisuuksista ja eduista.

Club One Visa -korttia voivat hakea kaikki Club One kanta-asiakkaat. Kortti ei korvaa Club One kanta-asiakaskortteja eikä kanta-asiakkaiden tarvitse keskittää kaikkea pankkiasiointiaan Hypoon saadakseen kortin. Club One Visa -korttia haetaan sähköisesti Hyposta Club One kanta-asiakassivuston kautta kortinhakijan oman tilipankin pankkiavaimia hyväksikäyttäen niin pääkortin kuin ilmaisten rinnakkaiskorttienkin osalta.

Club One Visa -kortti käy 24 miljoonassa ostospisteessä ympäri maailmaan internet mukaan lukien. Korttiin voi saada enintään 20.000 euron käyttörajan siitä riippumattoman enintään 20.000 euron luottolimiitin. Kortin todellinen vuosikorko 10,6 % on tutkitusti Suomen edullisin (YLE talousuutiset 19.4.2008, HS/Rahatieto 23.4.2008). Lisäksi kortinhaltijat ovat oikeutettuja jatkuvasti uudistuviin ja erikseen ilmoitettaviin Club One kanta-asiakasetuihin ja mm. Hypon asiakaslähtöisesti toteutettuihin perinteikkäisiin ja turvallisiin talletustuotteisiin ja asuntolainoihin ilman pankinvaihtovaivaa. Uutuutena Hypo ja Tallink Silja toteuttavat Club One Visa -kortinhaltijoille korkeakorkoisen ja turvallisen matkatalletusratkaisun, jolla kannustetaan kanta-asiakkaita pitkäjänteiseen ennakkosäästämiseen tulevan lomamatkan rahoittamiseksi.

Club One Visa -kortti on järjestyksessään jo viides Hypon mahdollistama suomalainen Visa co-branding -kortti. Hypo lanseerasi ensimmäisenä suomalaisena Visa co-branding -korttina eQ Visa -kortin yhdessä eQ:n kanssa vuonna 2004 ja sen jälkeen on toteutettu mm. Halpa-Halli Visa, Accenture Visa ja Upseeri Visa. Vuoden 2008 loppuun mennessä Hypo lanseeraa vielä 5-10 täysin uutta, asiakasedullista ja täysin kumppanilähtöisesti toteutettua Visa co-branding -korttia markkinoille.

Suomen Hypoteekkiyhdistys Tallink Silja Oy
Suomen AsuntoHypoPankki Oy