HH VISAKORTISSA KAUPAN ALAN HALVIN LUOTTO-OMINAISUUS

Suomen AsuntoHypoPankki Oy ja Kokkolan Halpa-Halli Oy ovat toteuttaneet yhdessä HH Visa Classic – nimisen co-branding maksuaikakortin, johon on mahdollista hakea kaupan alan halvinta luotto-ominaisuutta.

Luotto-ominaisuuden korko, 3 kk euribor + 5 %, on tutkitusti Suomen alhaisin kaupan alan vakuudeton korttiluotto. Todellinen vuosikorko 11,14 % kun luoton määrä on 2000 euroa (19.4.2007). Halpa-Halli visakortti käy noin 24 miljoonassa ostopaikassa ympäri maailmaa.

Kortin käyttöraja ja luottolimiitti vaihtelee 800 - 20.000 euron välillä. Yksittäisen kortin myöntämisestä, käyttörajasta ja luottolimiitin lopullisesta määrästä sekä muista ehdoista päättää Osuuskunta Luottokunta normaalien visakorttia koskevien periaatteiden mukaisesti.

Korttia voi hakea kaikista Kokkolan Halpa-Halli Oy:n myymälöistä henkilökohtaisesti. Myymälöitä on yhteensä 32 kappaletta eri puolilla Suomea ja näissä yhteensä yli 200 Suomen AsuntoHypoPankki Oy.n kouluttamaa henkilöä opastamassa asiakkaita HH Visaan liittyvissä asioissa ja vastaanottamassa korttihakemuksia. Lue lisää: www.HHnet.fi.

Hypo – Parempaan Asumiseen Turvallisesti

Hypo on innovatiivisia asumiseen ja asuntorahoitukseen liittyviä tuotteita ja palveluista tarjoava konserni, johon kuuluu Suomen vanhin valtakunnallinen luottolaitos Suomen Hypoteekkiyhdistys ja sen kokonaan omistama Suomen AsuntoHypoPankki Oy -niminen talletuspankki.

Konsernin tase oli 29.8.2007 julkaistun osavuosikatsauksen (30.6.2007) mukaan 611 miljoonaa euroa, liikevoitto 5,0 miljoonaa euroa ja vakinaisen henkilöstön määrä 30. Lue lisää: www.hypo.fi.

Kokkolan Halpa-Halli Oy - Aina kaikki tosi halvalla – Ostamisen helppoutta

Kokkolan Halpa-Halli Oy on 32 myymälää käsittävä halpakauppa ketju. Perheyhtiön palveluksessa on tänä päivänä 1300 kaupan ammattilaista, joista 300 työskentelee ketjun pääpaikalla Kokkolassa. Koko perheen tavaratalon valikoimiin kuuluu yli 60.000 erilaista tuotetta pukeutumisesta käyttötavaroihin ja päivittäistavaroihin. Halpa-Halli ketjun myymälöissä on vuosittain yli 12 miljoonaa asiakaskäyntiä.

Vuoden 2007 joulumarkkinoiden kynnyksellä Halpa-Hallin asiakkaille esiteltävä uusi HH visakortti tuo mahdollisuuden ostamisen helppouteen ja selkeästi halvan vaihtoehdon tällä hetkellä kiivaasti markkinoituun maksukorttimaailmaan. Lisäksi kortissa on mielenkiintoinen asiakasmarkkinoinnin ratkaisu, joka tuo etuja käyttäjälleen erilaisina tarjouksina.

Uuden kortin aloituskampanja käynnistyy torstaina 22.11 ja varsin merkittävällä tarjouksella. Uuden Halpa-Halli visakortin käyttäjä saa joulu- ja tammikuun kaikista ostoistaan Halpa-Hallissa -5% alennuksen suoraan kassalla. Tämä etu on siis voimassa niille, jotka tekevät sopimuksen marraskuun aikana.

Halpa-Halli tarjoaa uutuutena henkilökohtaista palvelua visakortilla paikasta ja ajasta riippumatta – silloin kun asiakas haluaa. HH visakortin takana olevan UpCode älyruutu teknologian avulla voi kätevästi olla yhteydessä Halpa-Halliin aina halutessasi kännykän avulla. Lisäksi saa henkilökohtaisen mobiilikanavan haluttaessa. UpCode mahdollistaa automaattisen henkilökohtaisen palvelun tai yleispalvelun. Kännykkään tarvittavan UpCode-ohjelman lataaminen puhelimeen on ilmaista. Asiakas voi itse valita henkilökohtaisen tai yleispalvelun.
Halpa-Halli on näin mukana kehittämässä asiakaspalvelua uudelle tasolle. Lisää ohjeita saatavilla osoitteesta www.upcode.fi .

Suomen AsuntoHypoPankki Oy Kokkolan Halpa-Halli Oy

Halpa-Halli visakortista järjestetään tiedotustilaisuus:

Perjantaina 23.11. klo 10.00

Kokkolan Halpa-Halli Oy / Pääkonttori