HYPO-VISAKORTTIPERHEEN UUSIN TULOKAS: HONKA VISA

Koripallojoukkue Espoon Honka ja Suomen AsuntoHypoPankki Oy ja ovat toteuttaneet yhdessä Honka Visa Classic – nimisen suomalaisen co-branding maksuaikakortin, johon on mahdollista hakea markkinoiden halvinta luotto-ominaisuutta.

Luotto-ominaisuuden korko, 3 kk euribor + 5 %, on tutkitusti Suomen alhaisin markkinoiden vakuudeton korttiluotto. Todellinen vuosikorko 11,16 % kun luoton määrä on 2000 euroa ja luottokorko 9,96 % (1.9.2008) olettaen, että korko ja muut luottokustannukset pysyvät samoina koko luottoajan.

Kortin käyttöraja ja luottolimiitti vaihtelee 800 - 20.000 euron välillä. Yksittäisen kortin myöntämisestä, käyttörajasta ja luottolimiitin lopullisesta määrästä sekä muista ehdoista päättää Osuuskunta Luottokunta normaalien suomalaista visakorttia koskevien periaatteiden mukaisesti.

Korttia voi hakea täysin sähköisesti www.honkaplayboys.com sivuston kautta.

Honka Visan jälkeen markkinoilla on kuusi Hypon co-branding visakorttia. Joulukuun 2008-tammikuun 2009 välisenä aikana markkinoille tulee vielä kuusi uutta Hypon co-branding visakorttia. Näistä tiedotetaan erikseen.

Espoon Honka

Maamme ylimmällä sarjatasolla, eli nykyisessä Korisliigassa 15. kautta pelaava Espoon Honka on voittanut historiansa aikana seitsemän Suomen mestaruutta vuosina 1974, 1976, 2001, 2002, 2003, 2007 ja 2008. Myös kansainvälisillä kentillä esiintynyt Espoon Honka on 2000-luvun menestynein suomalainen koripalloseura. Hongan tämän vuosikymmenen viittä mestaruutta täydentävät vuonna 2001 otettu Suomen cupin voitto, sekä SM-pronssit kausilla 2000 ja 2006. Hopeaa Honka on pussittanut vuonna 1975.

Espoon Hongan maineikkaisiin kasvatteihin lukeutuu muun muassa Petteri Koponen, joka teki vuonna 2007 suomalaista koripallohistoriaa tullessaan valituksi ensimmäisellä kierroksella Pohjois-Amerikan maineikkaaseen NBA-liigaan.

Hypo – Parempaan Asumiseen Turvallisesti

Hypo on innovatiivisia asumiseen ja asuntorahoitukseen liittyviä tuotteita ja palveluista tarjoava konserni, johon kuuluu Suomen vanhin valtakunnallinen luottolaitos Suomen Hypoteekkiyhdistys ja sen kokonaan omistama Suomen AsuntoHypoPankki Oy -niminen talletuspankki.

Konsernin tase oli 26.8.2008 julkaistun osavuosikatsauksen (30.6.2008) mukaan 672 miljoonaa euroa, liikevoitto 1,3 miljoonaa euroa ja vakinaisen henkilöstön määrä 28. Lue lisää: www.hypo.fi.

Suomen AsuntoHypoPankki Oy Espoon Honka

Lisätietoja: Suomen Asuntohypopankki Oy