HYPO-VISAKORTTIPERHEEN UUSIN TULOKAS: HR1-VISA

Silta Oy ja Suomen AsuntoHypoPankki Oy ovat toteuttaneet yhdessä HR1-Visa Classic – nimisen suomalaisen co-branding maksuaikakortin, johon on mahdollista hakea markkinoiden edullisinta luotto-ominaisuutta.

Luotto-ominaisuuden korko, 3 kk euribor + 5 %, on tutkitusti Suomen alhaisin markkinoiden vakuudeton korttiluotto. Todellinen vuosikorko 11,16 % kun luoton määrä on 2000 euroa ja luottokorko 9,96 % (1.9.2008) olettaen, että korko ja muut luottokustannukset pysyvät samoina koko luottoajan.

Kortin käyttöraja ja luottolimiitti vaihtelee 800 - 20.000 euron välillä. Yksittäisen kortin myöntämisestä, käyttörajasta ja luottolimiitin lopullisesta määrästä sekä muista ehdoista päättää Osuuskunta Luottokunta normaalien suomalaista visakorttia koskevien periaatteiden mukaisesti.

Silta Oy:n henkilöstö voi hakea korttia täysin sähköisesti Silta Oy:n intranet sivuston kautta.

HR1-Visan jälkeen markkinoilla on yhdeksän Hypon co-branding visakorttia. Joulukuun 2008 ja tammikuun ja 2009 välisenä aikana markkinoille tulee vielä kolme uutta Hypon co-branding visakorttia. Näistä tiedotetaan erikseen.

Silta Oy

Silta Oy on täyden palvelun henkilöstöhallinnon tavaratalo. Tarjoamme saman katon alta palkkapalvelun, eläkepalvelun, henkilöstörahastopalvelun, rekrytointipalvelun, uudelleensijoituspalvelun sekä henkilöstöhallinnon konsultointi-, vuokraus- ja koulutuspalvelun. Tarjoamme lisäksi kunnille taloushallintopalveluita.

Silta Oy on perustettu vuonna 2001. Silta Oy:n omistavat Logica Suomi Oy, Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma, Suomen valtio ja Sampo Oyj. Silta-konsernissa työskentelee yli 300 henkeä. Silta Oy:n liikevaihto vuonna 2007 oli 19,9 miljoonaa euroa. Lue lisää: www.silta.fi.

Hypo – Parempaan Asumiseen Turvallisesti

Hypo on innovatiivisia asumiseen ja asuntorahoitukseen liittyviä tuotteita ja palveluista tarjoava konserni, johon kuuluu Suomen vanhin valtakunnallinen luottolaitos Suomen Hypoteekkiyhdistys ja sen kokonaan omistama Suomen AsuntoHypoPankki Oy -niminen talletuspankki.

Konsernin tase oli 26.8.2008 julkaistun osavuosikatsauksen (30.6.2008) mukaan 672 miljoonaa euroa, liikevoitto 1,3 miljoonaa euroa ja vakinaisen henkilöstön määrä 28. Lue lisää: www.hypo.fi.

Suomen AsuntoHypoPankki Oy Silta Oy

Lisätietoja: Suomen Asuntohypopankki Oy