Hypon asuntomarkkinoiden tilanneanalyysi Q3/2003

Ennakkotieto lehdistötiedotteesta ja lehdistötilaisuudesta keskiviikkona 3.9.2003 klo 9.00 Hypon asuntomarkkinoiden tilanneanalyysi Q3/2003 Suomen Hypoteekkiyhdistys ja Suomen AsuntoHypoPankki julkistavat kolmannen neljänneksen asuntomarkkinoiden tilanneanalyysinsä 3.9.2003 Asuntorahoitukseen keskittynyt Suomen Hypoteekkiyhdistys julkisti edellisen, toista vuosineljännestä koskevan kasvukeskusten asuntomarkkinoita kuvaavan analyysinsä 30.5.2003. Sen mukaan "asuntomarkkinat ovat jatkuneet vilkkaina. Pitkittyvän taloustaantuman lisäksi loppuvuoteen vaikuttavat hallituksen aikeet muuttaa korkojen verovähennysoikeutta". Analyysi Q2/2003 on kokonaisuudessaan nähtävillä internetsivuilla www.hypoteekkiyhdistys.fi Hypo julkaisee tämän vuoden kolmatta neljännestä koskevan kasvukeskusten asuntomarkkinoita kuvaavan tilanneanalyysinsä keskiviikkona 3.9.2003 klo 9.00. Tiedotustilaisuus pidetään Hypon perinteikkäässä J.V. Snellman pankkisalissa, osoitteessa Yrjönkatu 9 A, 2.kerros. Tiedotusvälineiden edustajat ovat tervetulleita tilaisuuteen. Tilaisuus kestää max. 1 tunnin. SUOMEN HYPOTEEKKIYHDISTYS Suomen AsuntoHypoPankki Oy Matti Inha Toimitusjohtaja Puhelin (09) 228 361 tai 0500 500 013 Osavuosikatsauksen (20.8.2003) mukaan Hypoteekkiyhdistyksen tase oli 397 milj. €, liikevoitto 2,8 milj. €, lainakanta 341 milj. €, vakavaraisuus 20,8 % ja tuotto-kulusuhde 2,3 Lisätietoja Internet-sivuilta www.hypoteekkiyhdistys.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/29/20030829BIT00010/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/29/20030829BIT00010/wkr0002.pdf