HYPON KORKOSUOJATALLETUS KAIKKIEN PANKKIEN ASUNTOLAINA- ASIAKKAILLE

Hypo tuo markkinoille talletustuotteen joka mahdollistaa jatkuvan ja joustavan varautumisen asuntolainanhoitomenojen yllättävään kasvuun. Hypon Korkosuojatalletuksella minkä tahansa Suomessa toimivan pankin asuntolaina-asiakas voi ennalta säästää itselle sopivissa erissä varoja asuntolainan hoitomenojen kasvun tai lainanhoitoon käytettävissä olevien varojen vähentymisen varalle. Hypon Korkosuojatalletuksen korkoehto on Hypo Prime - viitekorko + 0,50 %, kokonaiskorko 5,50 % (4.7.2008). Talletustililtä nostamista on rajoitettu määrällisesti ja nostot ovat nostoprovision alaisia lukuun ottamatta nostoja asuntolainanhoitomenoja varten. Neljäntenä talletusvuotena nostoprovisiota ei peritä lainkaan vaan Hypo maksaa talletukselle lisäkorkoa 0,25 % palkkiona pitkäjänteisestä asuntosäästämisestä.

Hypon korkosuojatalletus on tarkoitettu kaikkien Suomessa toimivien pankkien asuntolaina-asiakkaille vaihtoehdoksi erilaisille vakuutustyyppisille kertamaksullisille ja tavalliselle asuntolaina-asiakkaalle usein vaikeaselkoisillekin korkoriskin tai työttömyyden hallintaan tähtääville tuotteille. Hypon Korkosuojatalletus on yksinkertainen ja läpinäkyvä. Lisäksi se kannustaa pitkäjänteiseen asuntosäästämiseen turvallisesti varojen pysyessä koko ajan asiakkaan käytettävissä.

Parempaan Asumiseen Turvallisesti. Hypo.