Evli Pankki ja Kansallisooppera ja -baletti yhteistyöhön

Sijoittamiseen erikoistunut Evli Pankki aloitti vuoden 2018 alussa yhteistyön Kansallisoopperan ja
-baletin kanssa. Kumppanuuden keskiössä ovat vahvat elämykset Evlin asiakkaille, henkilöstölle ja muille sidosryhmille. Samalla Evli on tukemassa suomalaista kulttuuria, luovuutta ja osaamista. Sopimusosapuolia yhdistävät laatu, kotimaisuus sekä vahva kansainvälinen yhteistyö.

"Brändimme toimivat hyvin yhteen. Evliä ja Kansallisoopperaa ja -balettia yhdistää toiminnan tarkkuus ja palveluiden laadukkuus, mikä intohimoon liitettynä tarjoaa ainutlaatuisia asiakaskokemuksia”, toteaa Evli Pankin toimitusjohtaja Maunu Lehtimäki.

Kansallisooppera ja -baletti on lähtenyt kehittämään aktiivisesti kumppanuustoimintaansa viime vuosina. Uusina avauksina ovat olleet myös yhteistyö Finnairin kanssa Kansallisbaletin Japanin-kiertueella keväällä 2017 sekä kumppanuus Kalevala Korun kanssa Kalevalanmaa-teokseen liittyen syksyllä 2017.

”On upeaa saada Evli osaksi perhettämme. Meitä molempia yhdistää halu vahvistaa ja ylläpitää kotimaista osaamista sekä tarjota ikimuistoisia elämyksiä asiakkaille. Talomme on täynnä eri alojen ammattilaisia, ja on upeaa, että Evli on mukana tukemassa ooppera- ja balettitaidetta”, toteaa Suomen kansallisoopperan ja -baletin pääjohtaja Gita Kadambi.

Suomen kansallisoopperan ja -baletin toimintaa tukevat opetus- ja kulttuuriministeriö sekä Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupungit. Pääyhteistyökumppaneita ovat Varma ja Helsingin Sanomat.

Lisätietoja:

Evli: Toimitusjohtaja Maunu Lehtimäki, p. +358 9 4766 9304, maunu.lehtimaki@evli.com

Suomen kansallisooppera ja -baletti: Pääjohtaja Gita Kadambi, p. +358 9 4030 2200, gita.kadambi@opera.fi