Eduskuntapuolueiden vaaliehdokkaat paneelikeskustelussa Kansallisteatterin Lavaklubilla

Esa Leskisen ja Sami Keski-Vähälän Yhdestoista hetki -esityksen innoittama paneelikeskustelu suomalaisesta demokratiasta ja sen tulevaisuudesta sekä suomalaisesta kulttuurista järjestetään Lavaklubilla tiistaina 2. huhtikuuta.

Kansallisteatteri kutsui eduskuntapuolueiden vaaliehdokkaat katsomaan tämän kevään ajankohtaista teatteritapausta Yhdestoista hetki. Se on tarina demokratiasta, yhdessä elämisen tavasta, joka on katoamassa ulottuviltamme juuri, kun olimme alkaneet pitää sitä itsestään selvänä. Se on esitys tästä ajasta, mutta myös tulevaisuudesta – kertomus meistä, ja siitä, kuinka meille käy.

Esityksen innoittamina Lavaklubilla keskustelemassa ovat eduskuntavaaliehdokkaat:

Tanja Aidanjuuri-Vestala, Perussuomalaiset
Outi Alanko-Kahiluoto, Vihreät
Paavo Arhinmäki, Vasemmistoliitto
Eva Biaudet, Ruotsalainen kansanpuolue
Eeva Kärkkäinen, Keskusta
Tapio Luoma-aho, Kristillisdemokraatit
Jukka Manninen, Siniset
Antti Merilehto, Kokoomus
Erkki Tuomioja, Sosiaalidemokraattinen puolue

Keskustelua johdattelee Kansallisteatterin pääjohtaja Mika Myllyaho.

Tervetuloa Lavaklubille tiistaina 2.4. klo 16.30–18.00. Vapaa pääsy!

viestintäpäällikkö Mia Hyvärinen mia.hyvarinen@kansallisteatteri.fi