Hyvää alkanutta vuotta ja tervetuloa Kansallisteatterin avajaisiin!

Avajaistilaisuudessamme Suurella näyttämöllä tiistaina 8.1. kello 11 esitellään kevätkauden uutuudet, nähdään kohtauksia esityksistä ja kuullaan teatterintekijöiden ajatuksia tulevasta.

Kevään 2019 kantaesitykset tarjoavat tuoretta näyttämötaidetta niin aikuisille kuin lapsille. Monipuolisen ohjelmiston aiheet ulottuvat yhteiskunnan suurista rakenteista yksilöllisille elämänalueille, talouden ja demokratian ajankohtaisesta konfliktista ihmissuhteiden ikuisiin vastakkainasetteluihin.

Median haastattelu- ja kuvaustoiveissa auttaa viestintäpäällikkö Mia Hyvärinen yhdessä koko viestintätiimin kanssa.

Lämpimästi tervetuloa!

Mika Myllyaho
pääjohtaja

Kerrothan saapumisestasi ja haastattelu- sekä kuvaustoiveistasi etukäteen:tiedotus@kansallisteatteri.fi tai p. 050 540 5062.

Suomen Kansallisteatteri
Läntinen Teatterikuja 1