Jukka Puotila tekee paluun näyttämölle Kansallisteatterissa

Uunituore Jukka Puotila -show 2016 nähdään Pienellä näyttämöllä sunnuntaina 7. helmikuuta 2016 klo 15.

Nyt nähtävä esitys on jo kahdeksas päivitys Puotilan yleisösuosikiksi nousseesta yhdenmiehenshowsta. Se käsittelee huumorin keinoin ajankohtaisia ilmiöitä muiden muassa politiikan ja viihteen saralta, ja pureutuu nyt myös omakohtaisiin aiheisiin. ”Mukana on myös menneen syksyn kokemuksia”, yleisösuosikki Puotila kuvailee.

Shown suunnittelu ja toteutus on aiempien vuosien tapaan Taina Westin ja Jukka Puotilan yhteistyötä.

Jukka Puotila -show 2016 -näytännön jälkeen Puotila aloittaa laajamittaisen 60-vuotisjuhlakiertueensa.

tiedotuspäällikkö Mia Hyvärinen mia.hyvarinen@kansallisteatteri.fi p. 050 540 5062

Suomen Kansallisteatteri on vanhin suomenkielinen taiteellinen ammattiteatteri ja suomalaisen teatterin tärkein kohtaamispaikka. Tarjoamme näyttämöt parhaimmille tekijöille. Keskiössä on näyttämötaide, mutta myös Kiertuenäyttämön, Lavaklubin, YTYÄ-yleisötyön sekä uusien tuotantojen lähtökohtina ovat ammattitaito ja halu tehdä merkityksellisiä esityksiä, joista yleisö poistuu tyytyväisenä ja täynnä ajatuksia.