Kansallisteatteri ja HAM kutsuvat sinut yhteistuotantonsa esittelytilaisuuteen!

Kaksi merkittävää taidetoimijaa yhdistää voimansa. Syntyy teatteria ja kuvataidetta monitasoisesti yhdistävä, elävä installaatio – poikkeuksellinen uutuusteos, jollaista ei ole ennen nähty!

Katso kutsuvideo tästä.

Jotain erityisen kutkuttavaa on tekeillä. Tule kärkijoukoissa kuulemaan lisää HAM Helsingin taidemuseoon maanantaina 3.4. kello 10−11!

Paikalla tuotantoa esittelemässä ovat HAMin johtaja Maija Tanninen-Mattila, Kansallisteatterin pääjohtaja Mika Myllyaho sekä Hannu-Pekka Björkman, Hannu Kivioja, Markku Maalismaa ja Minna Leino.

Ilmoitathan saapumisestasi etukäteen tiedotus@kansallisteatteri.fi.

Lämpimästi tervetuloa!

Saapuminen HAMiin: Tennispalatsin ovet avataan klo 10. Sisäänkäynti tilaisuuteen klo 9.45 alkaen Tennispalatsin baanan puoleisesta päädystä (Eteläinen Rautatiekatu 8).