Kansallisteatteri ja Trans ry järjestävät verkkokeskustelutilaisuuden transrepresentaatiosta 5.10. klo 17

Report this content

Kansallisteatteri ja Trans ry järjestävät yhdessä avoimen verkkokeskustelutilaisuuden, jossa käsitellään transrepresentaatiota suomalaisella teatterikentällä. Kimmokkeena keskustelutilaisuuden järjestämiselle on ollut Kaikki äidistäni -esityksen roolituksesta noussut laaja mediakeskustelu. Yhteisenä päämääränämme on yhdenvertainen ja tasa-arvoinen tulevaisuus.

Joukko asiantuntijoita kokoontuu yhteen keskustelemaan aiheesta toimittaja Maria Petterssonin johdolla. Omat näkökulmansa "Transrepresentaatio ja teatteripäämääränä yhdenvertainen ja tasa-arvoinen tulevaisuus" -keskusteluun tuovat sarjakuvataiteilija-ääniteknikko Pii Anttonen, esitystaiteilija Camille Auer, tuottaja-taiteilija Mira Eskelinen, kirjailija-teatteriohjaaja Heini Junkkaala, teatterinjohtaja-ohjaaja Mika Myllyaho ja Tampereen yliopiston Teatterin ja draaman tutkimuksen professori Hanna Suutela.

#transrepresentaatio #transyhdistys #kansallisteatteri

Verkkokeskustelun ajankohta ja sijainti

Maanantaina 5.10. klo 17–18.30 Kansallisteatterin Facebook-sivulla sekä Kansallisteatterin ja Trans ry:n yhteisessä Facebook-tapahtumassa. Facebook-tapahtumaan pääsee tästä linkistä.

Kansallisteatterin viestintä Kirsi Helstelä, sähköposti kirsi.helstela@kansallisteatteri.fi

Kansallisteatterin yleisötyö Wilhelmina Sederholm, sähköposti wilhelmina.sederholm@kansallisteatteri.fi

Trans ry:n puheenjohtaja Panda Eriksson, sähköposti panda@transry.fi