Kansallisteatteri peruu kaikki kevätkauden näytäntönsä

Kansallisteatterin kaikki kevään näytännöt perutaan koronavirusepidemian leviämisen ehkäisemiseksi. Katsojat voivat vaihtaa lippunsa syksyn näytäntöihin, lahjakorttiin tai pyytää rahansa takaisin. Kansallisteatteri viestii tilanteesta verkkosivuillaan heti kun uutta tiedotettavaa tulee.

”Tärkeintä on nyt, että ehkäisemme yhdessä uusia virustartuntoja”, pääjohtaja Mika Myllyaho kommentoi tilannetta.

Katsojat voivat vaihtaa lippunsa syksyn näytäntöihin, vuoden voimassa olevaan lahjakorttiin tai pyytää rahansa takaisin. Tilanteesta johtuen asiakaspalvelumme on nyt poikkeuksellisen ruuhkainen. Lippuvaihtoja voi tehdä 29.5.2020 saakka, joten kiirettä lipunvaihdolle ei ole. Viestimme elo-lokakuun lipunmyynnin aloittamisesta heti kun päivitetty esityskalenteri on valmistunut.

Kansallisteatterin lippumyymälä

ma–la klo 9–19 p. 010 7331 331

(0,0835 € + pvm/mpm)

Ryhmät ja yritysasiakkaat