Kirjastokortilla Kansallisteatteriin – pääsyliput lainattavissa Oodista

Kansallisteatterin esityksiä voi helmikuusta 2020 alkaen päästä katsomaan ilmaiseksi Helsingin keskustakirjasto Oodista lainattavalla pääsylipulla. Kansallisteatterin ja Oodi-kirjaston yhteistyöhankkeessa toivotetaan erityisesti ensikertalaiset tervetulleeksi kokemaan teatterielämyksiä Suurella näyttämöllä.

Kansallisteatterin Oodi-lippuja on kaksi, ja ne ovat lainattavissa Helmet-kirjastokortilla keskiviikosta 12.2. kello 8 alkaen. Liput lainataan Oodin 1. kerroksen infopisteestä, ja niiden pikalaina-aika on yksi viikko. Lippu toimii pääsylippuna perjantai-iltojen näytäntöihin Kansallisteatterin Suurella näyttämöllä 8.5. saakka. Lippuja ei voi varata, eikä lainaa voi uusia.

Tänä keväänä Kansallisteatterin Suurella näyttämöllä perjantaisin voi nähdä teokset Sapiens, Kauppamatkustajan kuolema sekä Sinivalas.

viestintäpäällikkö Mia Hyvärinen mia.hyvarinen@kansallisteatteri.fi p. 050 540 5062