PUHELINLUETTELON KELTAISET SIVUT LOMALLAKIN MUKANA

Report this content

[REMOVED GRAPHICS] Lehdistötiedote Tiina Koskelo 5.7.2002 PUHELINLUETTELON KELTAISET SIVUT LOMALLAKIN MUKANA IRO Researchin tekemän tutkimuksen mukaan yli 80% suomalaisista on käyttänyt puhelinluettelon Keltaisia Sivuja viimeisen yhden kuukauden aikana. Kesälomalla puhelinluetteloa ei kuitenkaan tarvitse kuljettaa repussa tai auton takapenkillä mukana, sillä lomailija voi kesälomamatkallaan turvautua Keltaisten Sivujen muihin palveluihin. Lomamatkalla vieraalla paikkakunnalla apuna on keltaisten Sivujen tekstiviestipalvelu, joka hakee lähimmät palvelut helposti. Esim. tekstiviesti AUTOKORJAAMO KEMPELE numeroon 16 333 tuo alueen lähimmän Keltaisilla Sivuilla ilmoittavan autokorjaamon näkyviin. Erilaisten tuotteiden ja palvelujen tarjoajat löytyvät valtakunnallisesti myös osoitteesta www.keltaisetsivut.fi. Matkailijan apuna siellä on myös monipuolinen Karttahaku, josta voi etsiä vaikka lähimmän kukkakaupan mökkivierailulle mennessään. Reittihaku puolestaan näyttää lyhimmän reitin perille ja välietappeihin voi etsiä niin yöpymis- kuin tankkauspaikkoja. Puhelinluetteloista tuttuja etuseteleitä voi selata internetissä jo etukäteen ja tulostaa halutun määrän matkalle mukaan. Kauppahausta löytyy paljon eri alojen nettikauppoja, joista tuotteita voi tilata vaikka perille valmiiksi odottamaan. Keltaiset Sivut lomalaisen monipuolinen apuri "Suomelan perhe aloittelee kesälomaansa. Isä käy ennen matkalle lähtöä internetissä Keltaisten Sivujen reittihaussa ja varmistaa sieltä lyhimmän reitin perille ja varmistaa samalla tarvitsemansa palvelut matkan varrelta. Reitin ajo-ohjeen hän tulostaa matkalle mukaan. Lähtöhetki koittaa ja perhe tankkaa autonsa huoltoasemalla ja ostaa samalla uudet pyyhkijänsulat alennettuun hintaan Etusetelillä, joka löytyi Keltaisten Sivujen nettipalvelusta. Mukaan on tulostettu muitakin etuseteleitä, joille matkan kuluessa ja lomapaikan lähistöllä voisi olla käyttöä. Matkan kuluessa nälkä yllättää ja perhe päättää pysähtyä Jyväskylään syömään. Hyvä ruokapaikka löytyy helposti kännykällä lähettämällä tekstiviestin RAVINTOLA JYVÄSKYLÄ numeroon 16 333. Lähimpien ravintoloiden yhteystiedot ovat hetkessä matkaajien tiedossa. Takapenkin nälkäinen kitinä on saanut äidin pään särkemään ja samalla haetaan yhteystiedot myös lähimmästä apteekista. Perhe saapuu onnellisesti perille ja pian mökkiin tulon jälkeen ovelle koputetaan ja lähetti tuo perheen tilaaman kassillisen lomalukemista, joka on tilattu viikkoa aikaisemmin verkkokaupasta. Hyvä ja luotettava verkkokauppa löytyi internetistä Keltaisten Sivujen Kauppahausta. " Lisätiedot: tiedottaja Tiina Koskelo, puh. 010 7010 229, matkapuh. 040- 5277 167 [REMOVED GRAPHICS]Pääkonttori: Suomen Keltaiset Sivut Oy www.keltaisetsivut.fi Puh 010 701 010 krnro: 379.345 Kalevankatu 30 keltsi@keltaisetsivut.fi Faksi (09) 694 5145Y- tunnus: 0640934-1 00100 HELSINKI ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/05/20020705BIT00510/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/05/20020705BIT00510/wkr0002.pdf