Suomen Metsäsäätiön huomionosoitukset Metsäpäivillä 2011

Report this content

Suomen Metsäsäätiö jakaa vuosittain Metsäpäivien avajaisissa huomionosoituksia. Huomionosoitukset annetaan ansiokkaasta työstä kentän varojen keruussa tai Metsäsäätiön tavoitteita tukevien, säätiön rahoittamien projektien erinomaisesta toteuttamisesta.

Vuonna 2011 huomionosoitukset myönnettiin nuorille tai uraansa vasta aloittaville metsätoimihenkilöille menestyksekkäästä työstä Metsäsäätiön varojen keruussa. Huomionosoitukset saivat Juho Tikkanen (UPM-Kymmene Oyj), Jarmo Kittilä (Stora Enso Oyj), Ronny Westerback (Metsäliitto Osuuskunta), Mikko Mäkelä (Metsänhoitoyhdistys Yli-Ii) sekä Jaakko Malinen (Metsänhoitoyhdistys Ylä-Savo).

Huomionosoitukset luovuttivat Suomen Metsäsäätiön hallituksen puheenjohtaja, metsäjohtaja Juha Mäntylä Metsäliitosta ja Metsäsäätiön toiminnanjohtaja Liisa Mäkijärvi.

Lisätietoja:
Toiminnanjohtaja Liisa Mäkijärvi, 040 - 750 1801, liisa.makijarvi@metsasaatio.fi

Suomen Metsäsäätiö on metsänomistajien, metsäteollisuuden, Metsähallituksen ja itsenäisten sahojen sekä muiden metsätaloudesta toimeentulonsa saavien ryhmien viestinnän yhteinen rahoittaja. Säätiön tavoitteena on puolustaa suomalaisen perhemetsätalouden hyväksyttävyyttä sekä kotimaassa että kansainvälisesti, turvata metsätalouden toimintaedellytyksiä ja lisätä puun ja puupohjaisten tuotteiden käyttöä. Metsäsäätiön rahoitus kertyy pääosin puukauppojen yhteydessä perittävistä vapaaehtoisista menekinedistämismaksuista. Maksu on 0,2 prosenttia pystykaupan arvosta. Vuonna 2011 menekinedistämismaksuja tulee kertymään noin 2 miljoonaa euroa.