Motora, muffinsseja ja masurkkaa - mitä uutta ravintolapäivä voi vielä tarjota?

Ravintolapäiviä on järjestetty vuodesta 2011 neljä kertaa vuodessa. Mitä uutta tarjoaa seuraava ravintolapäivä sunnuntaina 21.2.? Nuorisoseura Motoran 12-14-vuotiaiden Liipukat-ryhmä järjestää Muffinsseja ja masurkkaa cafén. Suolaisten ja makeiden muffinssien lisäksi tarjolla on kansantanssiesityksiä aina tasalta ja puolelta. Ryhmä on luvannut myös opettamaan halukkaille masurkan askeleita!

Motoran Liipukat järjestää ravintolapäivänä Muffinsseja ja masurkkaa cafén  klo 12-15 Nuorisoseura Motoran tanssisali Motilla (Papinkatu 5, 80110 Joensuu). Liipukat on 12-14-vuotiaiden energisten, iloisten ja ilmekkäiden tyttöjen ryhmä, jonka jäsenistä suurin osa on tanssinut jo noin kymmenen vuotta. Kahvilan tuotto käytetään ryhmän Italian festivaaliesiintymismatkaan heinäkuussa.

Mikä kumman masurkka? Masurkka on puolalaisperäinen kansantanssi, jota on Suomessa kuitenkin tanssittu 1800-luvulta lähtien. Se on yksi Suomen vanhimmista paritansseista.

Tervetuloa herkuttelemaan ja nauttimaan kansantanssista Joensuussa!

Lisätietoja: Henna Liiri, Liipukoiden ohjaaja, henna.liiri@nuorisoseurat.fi, +358 44 207 3072