Octel Oy:n tulostukset Atkokselle

LEHDISTÖTIEDOTE 3.2.2004 Octel Oy:n tulostukset Atkokselle Atkos Oy ja Octel Oy ovat allekirjoittaneet sopimuksen, jonka mukaan Atkos hoitaa Octelin tulostus- ja kuorituspalvelut sekä osan materiaalilogistiikasta. Octelilta siirtyvien tulostusten volyymi on vuosittain noin 10 miljoonaa sivua. Sopimus kattaa muun muassa Octelin asiakkaiden vakuutuskirjojen, vuosi-ilmoitusten ja asiakastiedotteiden tulostamisen. Palvelujen siirto Atkokselle tapahtuu alkuvuoden 2004 aikana. Sopimus vahvistaa Atkoksen asemaa tulostusmarkkinoilla. Lisätietoja antavat: johtaja Jarmo Kohonen, Atkos Oy, puh. 040-844 5377 ja sähköposti jarmo.kohonen@atkos.com johtaja Tor Långström, Octel Oy, puh. 0400-435 177 ja sähköposti tor.langstrom@octel.fi Atkos Oy tarjoaa suoramainonnan, dokumenttienhallinnan, tulostuksen ja operaattoripalvelut yrityksille ja yhteisöille. Sen liikevaihto on noin 80 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä 700. Atkos kuuluu Suomen Posti -konsernin Sähköinen viestinvälitys -liiketoimintaryhmään. Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa liiketoimintaryhmän palveluita tarjoaa Capella Group AB ja Saksassa Capella GmbH sekä osakkuusyhtiöt Virossa ja Latviassa. www.atkos.com Octel Oy on työeläkejärjestelmän tietologistiikkakeskus. Yritys vastaa asiakkaittensa tietojärjestelmien ja tietoliikenneverkoston toiminnasta ja tarjoaa heille tietojenkäsittely-, verkko- ja asiantuntijapalveluja. Octel Oy:ssä työskentelee noin 130 ammattilaista ja sen liikevaihto vuonna 2003 oli noin 22 miljoonaa euroa. www.octel.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/03/20040203BIT00210/wkr0001.pdf