Postilta uusi kansainvälinen pikakuljetuspalvelu

Postilta uusi kansainvälinen pikakuljetuspalvelu Suomen Posti Oyj täydentää kansainvälisten kuljetuspalveluidensa valikoimaa heinäkuun alusta uudella Global Courier - pikakuljetuspalvelulla. Global Courier sisältää kaksi palvelutasoa, joista nopeampi vie lähetykset perille Euroopan tärkeimpiin liikekeskuksiin seuraavaksi aamuksi klo 8.30 mennessä. Toinen vaihtoehto - aikataulutettu pikakuljetus yli 200 maahan - vie lähetykset perille Euroopan suurimpiin kaupunkeihin lähettämistä seuraavana työpäivänä, muualle maailmassa pääsääntöisesti toisena työpäivänä. Postin sopimusasiakkailta Global Courier -lähetykset noudetaan samassa yhteydessä kun kaikki muutkin kotimaiset ja kansainväliset lähetykset. Yksittäiselle pikalähetykselle voi tilata erillisen noudon tai lähetyksen voi postittaa kaikkiaan 57:stä Postin omasta toimipaikasta eri puolilta Suomea. Global Courier-palvelu korvaa Postilla aiemmin olleen Keltaisen Kuljetuksen kansainvälisen kuriiripalvelun, joka toteutettiin yhteistyössä DHL:n kanssa. LISÄTIETOJA: liiketoimintajohtaja Juha Koskinen puh. 020 451 8584, juha.koskinen@posti.fi [REMOVED GRAPHICS] ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/01/20030630BIT00210/wkr0001.PDF