Punaisen Ristin Kontti järjestää muotinäytöksen Joensuun torilla

Punaisen Ristin Kontti-kierrätystavaratalo esittelee vaatevalikoimaansa kahdessa muotinäytöksessään Joensuun torilavalla perjantaina 8.5. klo 12 ja 14. Punaisen Ristin viikon kunniaksi järjestettävässä toritapahtumassa toiminnastaan kertovat Kontin lisäksi Veripalvelu, Vapaaehtoinen pelastuspalvelu (Vapepa) pelastuskoiriensa ja -sukeltajiensa kanssa sekä Pluspiste. Lisäksi vieraat voivat ostaa tapahtuman aikana ensiaputarvikkeita. Toritapahtuman juontaa Iskelmä Rexin toimittaja Liina Matveinen.

- Vaatteita ovat esittelemässä Kontin työntekijöiden ja asiakkaiden lisäksi muita Punaisen Ristin toimijoita. Toritapahtuma on Suomen Punaisen Ristin yhteinen ponnistus kampanjaviikon kunniaksi, kertoo Joensuun Kontin päällikkö Susanna Jalkanen.

Punaisen Ristin viikolla korostetaan ensiaputaitojen tärkeyttä

Punaisen Ristin viikolla 4.–10. toukokuuta järjestön vapaaehtoiset esittelevät ensiaputaitoja eri puolilla Suomea järjestettävissä tapahtumissa. Punaisen Ristin viikkoa vietetään maailmanlaajuisesti järjestön perustajan Henry Dunant’n syntymän (8.5.1828) kunniaksi.

Punaisen Ristin viikon tapahtuma Joensuun torilla
Perjantaina 8.5. klo 11–16

Joensuun Kontin päällikkö Susanna Jalkanen, puh. 040 739 8789, susanna.jalkanen@punainenristi.fi